مشروح اخبار


» گزینه کهگیلویه وبویراحمدی شهرداری تهران بیشتر از معاون رئیس جمهور رای آورده +جزئیات



بالاخره بعد از یک ماه و نیم انتظار و گمانه‌زنی برای انتخاب شهردار تهران، ۷ گزینه نهایی برای تصدی این سمت مهم از سوی منتخبان شورای شهر پنجم مشخص شدند، گزینه‌هایی که از بین ۲۴ نفر با ساز و کارهای از پیش تعیین شده انتخاب شدند.


بالاخره بعد از یک ماه و نیم انتظار و گمانه‌زنی برای انتخاب شهردار تهران، ۷ گزینه نهایی برای تصدی این سمت مهم از سوی منتخبان شورای شهر پنجم مشخص شدند، گزینه‌هایی که از بین ۲۴ نفر با ساز و کارهای از پیش تعیین شده انتخاب شدند.

به گزارش راک نیوز ، بر طبق اظهارات الویری ساز و کار بر این بود که ۲۸ تير رأي‌گيري انجام  شود و تعداد نامزدها از پنج نفر به دو نفر برسد. اما امروز گرچه براساس برنامه، رای گیری در زمان مقرر اتفاق افتاد اما به جای نام دو نفر ابتدا لیست ۲۴ نفره‌ای از گزینه‌های احتمالی شهرداری تهران به بیرون درز کرد که کمی بعد نام ۷ نفر به عنوان گزینه‌های نهایی شهرداری مطرح شد.  

عباس آخوندی، معصومه ابتکار، علی اصغر احمدی، سید محمد علی افشانی، حبیب الله بی طرف، وفا تابش، اکبر ترکان، احمد ترک نژاد، قاسم تقی زاده خامسی، محمد پژمان، علیرضا جاوید، سید محمود حسینی، پیروز حناچی، محمدصادق خرازی، سید ابوالفضل رضوی، محمد ستاری فر، محمد شریعتمداری، الهه کولایی، سید حسین مرعشی، محسن مهرعلی زاده، حجت میرزایی، محمدعلی نجفی، محسن نریمان و رضا ویسه، کاندیداهای اولیه اعضاء برای شهرداری تهران بودند.

با اعلام این اسامی مشخص شد که محسن هاشمی که رکورددار رای در انتخابات شورای شهر تهران است، با وجود درخواست‌ها برای داوطلب شدن وی برای سمت شهرداری تهران اعلام کرده که منتخبان نامش را به عنوان نامزد شهرداری تهران پیشنهاد ندهند. بنابراین نام او از میان گزینه‌هایی که احتمال حضورش در شهرداری تهران بالا بود حذف شد.

به دنبال رای‌گیری نهایی نجفی با (۲۱رای)، مرعشی با (۲۰رای)، شریعتمداری با (۱۱رای)، کولایی با (۱۶ رای)، مهرعلیزاده با (۹رای)، بیطرف با (۱۲ رای) و افشانی با (۱۴ رای) گزینه‌های نهایی شهرداری تهران شدند.

با این حال آن طور که الویری شهرداری سابق تهران گفته است شورای شهر قصد دارد این فرآیند را تا هفته اول مرداد به اتمام برساند و به نامزد نهايي دست پيدا کند. بر طبق اظهارات او، دو نامزد در اولين جلسه رسمي شوراي شهر حضور پیدا می‌کنند تا برنامه‌هاي خود را ارائه دهند. در آخرین مرحله پس از ارائه برنامه دو نامزد رأي‌گيري در جلسه علني شورا صورت می‌گیرد و شهردار آینده تهران مشخص می‌شود.

به گزارش راک نیوز ؛ مهندس محمدعلی افشانی که در رای گیری امروز توانست با 14 رای بالاتر از محمدشریعتمداری ،معاون اجرایی رئیس جمهور قرار بگیرد کارنامه موفق وی در طول خدمت 35 ساله ابزاری خواهد بود تا منتخب مردم تهران را در روزهای آینده به مجاب به انتخاب وی نمایند.

براساس این گزارش  این نخبه کهگیلویه وبویراحمدی هم‌اکنون استاندار فارس است. پیش از این معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان ‏نوسازی و تجهیز مدارس کشور بوده است. همچنین در سابقه کاری او معاونت استانداری استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و ‏سمنان دیده می‌شود. افشانی به دلیل کارنامه درخشان مدیریتی و کارشناسی در طول ٣٥ سال فعالیت نشان‌ها و تقدیرنامه‌های بسیاری دریافت کرده است که مهم‌ترین آنها شامل: اخذ نشان درجه ٢ سازندگی در سال ١٣٨٤ از دست رییس‌جمهور وقت، لوح تقدیر مدیر ‏نمونه ملی از معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و لوح تقدیر عملکرد از وزرای کشور، آموزش و ‏پرورش، جهاد کشاورزی، علوم، ورزش و جوانان و معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری است. ‏



تاریخ انتشار : 28 تیر 1396 20:02



» اخبار مرتبط:

  • یکی ازنمایندگان مجلس منتشرکرد: فهرست احتمالی بعضی از اعضای کابینه_دوازدهم+ا ...
  • استخدام‌های بی‌قاعده نباید خدمات را تحت‌الشعاع قرار دهد
  • یک کهگیلویه وبویراحمدی گزینه احتمالی استانداری خوزستان +سوابق اجرایی
  • باوساطت استاندار جدید استان فارس دوبازداشت شده در جریان سفر وزیر کشور به شی ...
  • گزینه‌های تازه اصلاح‌طلبان برای شهرداری تهران
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام