مشروح اخبار


» درگیری پلیس با اشرار مسلح /زخمی شدن 3نفر از نیروهای پلیس در کهگیلویه



در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری و خرید و فروش سلاح غیرمجاز توسط چند نفر در یکی از روستاهای شهرستان کهگیلویه و اینکه بعضا در این روستا، شبانه مبادرت به تیراندازی و ایجاد مزاحمت و رعب و حشت برای ساکنان محل می کنند، موضوع در دستور پلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضایی برای دستگیری متهم یا متهمان و ...


فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از زخمی شدن سه مامور پلیس در درگیری با چند شرور در شهرستان کهگیلویه خبرداد.

به گزارش راک نیوز از دهدشت ؛ سردار مهدی انصاری در گفت و گو با ایسنا افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر نگهداری و خرید و فروش سلاح غیرمجاز توسط چند نفر در یکی از روستاهای شهرستان کهگیلویه و اینکه بعضا در این روستا، شبانه مبادرت به تیراندازی و ایجاد مزاحمت و رعب و حشت برای ساکنان محل می کنند، موضوع در دستور پلیس اطلاعات شهرستان قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضایی برای دستگیری متهم یا متهمان و کشف سلاح بکار رفته و یا سلاح های قاچاق احتمالی به محل سکونت متهمان اعزام شد.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: به محض ورود به حیاط منزل این افراد، متهمان بلافاصله مبادرت به تیراندازی به سمت ماموران پلیس شهرستان کهگیلویه کردند که در پی این تیراندازی سه نفر از ماموران این شهرستان مجروح شدند.

سردار انصادری تصریح کرد: 2 نفر از ماموران بصورت سطحی مجروح شده بودند که از یکی بیمارستانهای یاسوج ترخیص شدند و یک نفر دیگر تحت مداواست بنا به نظر پزشک معالج مشکلی ندارند و رو به بهبود هستند.

وی اضافه کرد: متهمان و افراد شرور دستگیر نشدند اما با هماهنگی مراجع قضایی تدابیر لازم برای دستگیری آنها انجام شده است



تاریخ انتشار : 3 مرداد 1396 20:05



» اخبار مرتبط:

  • یک مامور پلیس فارس در درگیری با اشرار درکازرون به شهادت رسید
  • فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:دستگیری سرکرده باند راهزنا ...
  • بازداشت عاملان تیراندازی در بندرعباس
  • قاتل فراری کهگیلویه و بویراحمد در شیراز دستگیر شد
  • شرور مسلح فراری وسارق امامزاده حسن دستگیر شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام