مشروح اخبار


» فرودگاه بین المللی شیراز و گران فروشی دوباره ؛از ساندویچ 250 هزار تومانی تا فالوده های 45 هزارتومانی !!



هنوز ماجرای ساندویچ 250 هزار تومانی فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز فراموش نشده که این بار گردشگری ایرانی مقیم کشوری دیگر با انتشار تصویر رسید پرداختی خود در فضای مجازی اعلام کرده که برای صرف 2 فالوده در فرودگاه شیراز مبلغ 45 هزار تومان پول پرداخت کرده و


بفرمایید فالوده 45 هزارتومانی

قیمت های نجومی در غرفه های فرودگاه شیراز همچنان کام گردشگران را تلخ می کند .

درواکنش به این موضوع مسئولان تعزیرات حکومتی فارس میگویند: با کمبود نیرویی که وجود دارد بازرسان نمی توانند هر روز به تمام غرفه ها نظارت داشته باشند .

به گزارش راک نیوز از شیراز به نقل از افسانه ؛هنوز ماجرای ساندویچ 250 هزار تومانی فرودگاه بین المللی شهید دستغیب شیراز فراموش نشده که این بار گردشگری ایرانی مقیم کشوری دیگر با انتشار تصویر رسید پرداختی خود در فضای مجازی اعلام کرده که برای صرف 2 فالوده در فرودگاه شیراز مبلغ 45 هزار تومان پول پرداخت کرده و گفته است با وجودی که در جاهاي مختلف شهر بستني و فالوده خريده، اما در فرودگاه شيراز احساس کرده است وارد كشوري ديگر شده و درهمان ظرفي كه در چهار راه سينما سعدي فالوده ای دو هزار تومانی صرف کرده، در فرودگاه براي هر کدام پانزده هزار تومان پول هزینه کرده است.

او با طرح این مسئله، علت اختلاف قيمت و گران فروشی را جویا شده و تصویر فيش پرداختي و نمونه ظرف خالي خود را برای دیگران ارسال کرده است.

به گزارش راک نیوز ؛ این چندمین باری است که فرودگاه بین المللی شیراز تنها بخاطر گران فروشی  بین المللی گردید و گردشگرانی که از پتانسیل آنها میشود در جهت معرفی خوبی های این کلان شهر استفاده نمودمتاسفانه هرباره سیرصعودی قیمت ها را دراین فرودگاه سوژه می نمایند.

اگرچه در پی اتفاقات گذشته برخی از مسئولان فرودگاهی تجدیدنظر در کرایه ها و قراردادهای فی مابین مدیران قبلی فرودگاه و شرکت اجاره دهنده غرفه را ابزاری برای کاهش قیمت ها تا حدود زیادی بیان نمودنداما بنظرمیرسد تا وقتی که نگاه برخی ازغرفه داران دراین فرودگاه از سرگردنه ای به یک وظیفه خذمات رسان تغییر نکند باید منتظر از این دست حوادث در فاصله های متفاوت زمانی بود.

ناگفته نماند در پی بازدیدهای سرزده بازرسان تعزیرات حکومتی ودیگراقدامات صورت پذیرفته روند فروش وقیمت گذاری  در غرفه های ترمینال پروازهای خارجی تاحدود زیادی معقولانه و همسان با بازار میباشد وانتظار میرود این شرایط برتمامی بخش های خدمات رسان دراین فرودگاه حاکم گردد. 



تاریخ انتشار : 6 مرداد 1396 12:57



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل فرودگاه های فارس:ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه شیراز سال 97 به بهره ...
  • مدیرکل فرودگاه های بندرعباس،شیراز وامام خمینی منصوب شدند
  • کلنگ زنی3 پروژه عمرانی در فرودگاه شیراز
  • پروازهاي نوروزي فرودگاه شيراز افزايش مي يابد
  • فرود اضطراری هواپیما در شیراز
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler