مشروح اخبار


» به حال برخی مدیران اداری و رسانه ها درکهگیلویه وبویراحمد باید تاسف خورد!!



این روزها حال برخی مدیران ادرات و هم چنین برخی برنامه ریزان و مدیران رسانه ها ی استان قابل ذکر نیست. انگار هر دو طیف راه را گم کرده اند و هدف و وسیله درپازل پیش روی آنها بشدت جابجا شده است.

در زبان غنی فارسی ضرب المثلی هست که میگوید "یک سوزن بخود بزن ویک جوالدوز به دیگران بنابراین


این روزها حال برخی مدیران ادرات و هم چنین برخی برنامه ریزان و مدیران رسانه ها ی استان قابل ذکر نیست.

به گزارش راک نیوز ، انگار هر دو طیف راه را گم کرده اند و هدف و وسیله درپازل پیش روی آنها بشدت جابجا شده است.

در زبان غنی فارسی ضرب المثلی هست که میگوید "یک سوزن بخود بزن ویک جوالدوز به دیگران بنابراین ابتدا از فضای حاکم بربرخی رسانه های استان  گله مندی خود را مطرح میکنم  که این روزها برای جدب مخاطب به هرشیوه ای فارغ از تبعات آن تمسک جسته اند .

برای هریک از ما ها یک بار هم که شده پیش آمده که یکی از دوستان و اشنایان عکسی و لینکی را برایمان فرستاده و گفته به فلانی رای بدهید تا درفلان مسابقه به فینال رود.

این امر که ابندا در کانال های معمولی وبدون رویکردخاص  ،شروع شده بود با تعجب در روزهای گدشته اپیدمی وار در برخی کانال های خبری استان کهگیلویه وبویراحمد به ابزاری برای جدب مخاطب تبدیل شده است! .

شاید تاریک ترین نقطه دامن زدن به چنین امری ،شروع آن توسط رسانه هایی هست که برپیشنانی خود حمایت از تفکر اصولگرایی و دفاع از ارزشها را چسبانده و در آرشیو خود کوله باری از اندرزهای دینی حداقل درشعار پس انداز نمودند.

براستی چه چیزی باعث گردیده تا رسانه ای که باید از اصول دینی جامعه که شاخص ترین آن به گفته قران کریم (سوره حجرات -آیه 13)"همانا گرامی ترین شما نزدپروردگار باتقواترین شماست"براحتی چشم پوشی کند و برای گدایی ممبر ، با برگزازی چالش عکس تبلیغ کند که به خوش گل ترین ها رای بدهید . آیا قرار است برای ذهن آماده پرورش کودکان اینگونه ملاک ومعیارها را تعریف نماییم.

کودکی که امروزه ببیند راز موفقیت وبرنده شدن وی در یک مسابقه خوش گل بودن آن است چگونه میشود در آینده به او آموخت که کرامت انسانی و آموزه های دینی و ایدئولوژی برتری را در مصادیق دیگر تعریف نموده است.

فراموش نکنیم اگر فلان موسسه خصوصی یا نیمه دولتی در شرایط استخدامی خود توجه به ظاهر افراد را مدنظر داشته باشند همین دوستان چقدر برافروخته خواهند شدو فریاد وامصیبتا و عدول از ارزش ها را در بوق وسورنا خواهند کرد.

ویا تلخ تر از آن اینکه دیگر کانال منتسب به یک رسانه دریک نظرسنجی از کاربران پرسیده بر روی نام طایفه خود کلیک کنید و به آن رای بدهید !!!.

این واقعا در نگاه یک انسان فرهیخته فرهنگی که رسالت آگاهی بخشی به جامعه را ازطریق رسانه برعهده دارد چه معنی و معنایی دارد؟

اما بخش دوم این نگرانی حال روز برخی مدیران شهرستانی و استانی است که این روزها همه ملاک های تاثیرگذار در موفقیت یک مدیر را بفراموشی سپرده و بود ونبود خود را درنتیجه نظرسنجی فلان کانال تلگرامی میدانند.

یکی از اهالی رسانه میگفت : چند روز پیش یکی از مدیران شهرستانی در خصوصی پیامی برایم ارسال نمود که دایی جان برای اول شدن به 100 رای نیاز دارم .

وی ادامه داد : وقتی مطلب ارسالی را نگاه کردیم دیدم نظرسنجی یک کانال تلگرامی منتسب به یکی از سایت های محلی دریکی از شهرستان هاست است که اعضای عضو آن به یک چهلم جمعیت شهری که در آن مدیر هست هم نمیرسد!!!(کمتراز 2000نفر)

براستی آیا دردولت تدبیر و امید معیار سنجش مدیران نتیجه نطرسنجی فلان کانال تلگرامی خواهد بودیا تعامل مدیران با مردم و تکریم وجذب اعتبارات و الی آخر...

سخن آخر اینکه دیده میشود توسط برخی ها در دو قشر بسیار تاثیرگذار جامعه یعنی رسانه و مدیران اجرایی دراین استان منافع کوتاه مدت برنیاز اصلی جامعه ترجیح داده میشودواین خطری است جدی که بایستی برای بازگشت به راه وریل اصلی همه ما  پیش قدم شویم

خدایاردرخش -سردبیر راک نیوز



تاریخ انتشار : 7 مرداد 1396 06:48



» اخبار مرتبط:

  • کاسب کاری کانال های خبری تلگرام در کهگیلویه وبویراحمد!
  • نشست اصحاب رسانه های کهگیلویه وبویراحمدبا دستگاه های اجرایی،امنیتی،قضایی و ...
  • تیترعجیب یک رسانه محلی در شیراز ؛ بازهم یک غیربومی از کهگیلویه وبویراحمد در ...
  • وعده تلگرامی کانال حامیان عدل هاشمی +عکس
  • درمتفاوت ترین نظرسنجی راک نیوز شرکت کنید+تصاویر
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام