مشروح اخبار


» بازدید بخشدار مرکزی از طرح های عمرانی روستاهای کهگیلویه+تصاویر



بخشدار مرکزی کهگیلویه از طرح های عمرانی شهرستان بازدید کرد.


سیدشرمت الله حسینی پروربخشدار مرکزی کهگیلویه به همراه مهندس رحیم احمدی کارشناس بخشداری ضمن بازدیدازروند عملیات اجرای طرح های عمرانی روستاهای آدرکان ونهضت آبادوفیلگاه با مردم این روستا دیدارو مسائل و مشکلات موجود را مورد بحث و بررسی قرار دادند.
به گزارش “راک نیوز، بخشدار مرکزی کهگیلویه در حاشیه این بازدید حضور درروستاها، بررسی و کارشناسی مسائل و مشکلات روستاها در جهت ارائه راهکارهای مناسب را از اولویت برنامه های مسئولین بخشداری برشمرد.
وی با تاکید بر این مطلب که دهیاران به عنوان رابطین مسئولین و روستائیان می باشند اظهار داشت : دهیار در روستا نقش شهردار در شهر را ایفا می کند و می بایست همه مسائل عمرانی، اجتماعی، فرهنگی، هنری و آموزشی برای مردم روستا در نظر گرفته شود و مشکلات موجود نیز به مسئولین برای حل و فصل ارائه گردد.
حسینی پروربا اشاره به بهره برداری پروژه زیرسازی وآسفالت روستای آدرکان افزود:زیرسازی این طرح بااعتباری بالغ بر۵۵۰میلیون ریال و با همکاری دهیاری ها انجام و کار آسفالت آن محل اعتبارات ملی و محل قیر رایگان تامین و از سوی بنیاد مسکن اجرا شده است.
وی بااشاره به نگاه ویژه دولت تدبیروامیدبه روستاها گفت:هم اکنون پروژه جدول کذاری این روستابااعتباری بالغ بر۵۰۰میلیون ریال درحال اجرامی باشد.
بخشدارمرکزی کهگیلویه درادامه بازدیدخودازطرح جدول گذاری روستای نهضت آبادعنوان کرد: این طرح با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیون ریال درحال اجرااست و ۳۰درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
حسینی پرور درادامه طی بازدیدی کوتاه ازروستای فیلگاه ازبهره برداری پروژه گازرسانی،زیرسازی وآسفالت،ایمن سازی وجدول گذاری این روستاخبرداد.
وی طرحها و برنامه های پیش بینی شده برای عمران و آبادانی روستا ها را مستلزم همدلی و مشارکت مردم و مسئولین دانست و گفت : بخشداری از هیچ گونه حمایت و همکاری در راستای خدمات دهی مطلوب و عمران و آبادی در روستا ها دریغ نخواهد نمود.
حسینی پرورتصریح کرد:توجه به روستاها به طور ویژه در دستور کار دولت قرار دارد، چون در روستاها نیز مردم زندگی می‌کنند و عدالت حکم می کند که به این مراکز جمعیتی توجه ویژه‌ای شود.
بخشدارمرکزی کهگیلویه افزود:اقدامات مثبت و ارزنده دولت یازدهم در زمینه عمران و خدمات روستایی، نسبت به دوره‌های گذشته، قابل انکار نیست و نتایج مثبت و موثر در راستای تحقق سیاست‌ها و اهداف اقتصاد مقاومتی، در بخش‌های عمرانی و خدماتی در سکونتگاه‌های روستایی مورد توجه است.
مردم روستاهای آدرکان نهضت آبادوفیلگاه اززحمات بخشدارکهگیلویه بصورت ویژه تقدیروتشکرکرده وبیان داشتندکه خدمات به روستاها نتیجه زحمات وتلاش های شبانه روزی ایشان بعنوان نماینده دولت بوده است.
همچنین مردم این روستاها اظهارداشتندقبلاحتی ازداشتن جاده ارتباطی محروم بودندکه بانگاه ویژه دولت تدبیرامیدوبخشدارمرکزی بعنوان نماینده فعال دولت ازنعمت جاده،گاز،آسفالت معابرسازی و…بهرمنده شدند.

بازدید بخشدار مرکزی از طرح های عمرانی روستاهای کهگیلویه+تصاویر

 

 

بازدید بخشدار مرکزی از طرح های عمرانی روستاهای کهگیلویه+تصاویر

 

 



تاریخ انتشار : 11 مرداد 1396 22:10



» اخبار مرتبط:

  • طی نشستی صبح امروز صورت گرفت: نشست بخشدار مرکزی با دهیاران بخش مرکزی
  • اجرای طرح هادی در350 روستای استان کهگیلویه و بویراحمد
  • زیرسازی و آسفالت 22 روستای گچساران با اعتباری بالغ بر 110میلیارد
  • تلاش دولت در عمران و آبادانی روستاهای گچساران شتاب گرفته است
  • همه ی دهیاران 29تیر دریاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام