مشروح اخبار


» طی 3 ماه صورت گرفت:آسفالت 350 هزار مترمربع از معابر دوگنبدان/ توسعه عمران شهری در دستور کار است



شهردار دوگنبدان گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون بیش از 350 هزار مترمربع از معابر لکه‌گیری و آسفالت شد.


طی 3 ماه صورت گرفت:آسفالت 350 هزار مترمربع از معابر دوگنبدان/ توسعه عمران شهری در دستور کار است

شهردار دوگنبدان گفت: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون بیش از 350 هزار مترمربع از معابر لکه‌گیری و آسفالت شد.

اردلان زینل زاده در بازدید از عملیات بهسازی مناطق مختلف دوگنبدان اظهار کرد: معابر شهری همواره در معرض تغییرات ناشی از عوامل مختلف است که این عوامل، منجر به پیدایش نقایص و خرابی در روسازی و بروز ترک، چاله، تغییر شکل و دیگر انواع خرابی است و در نهایت موجب فرسوده شدن روسازی آسفالت می‌شود.

زینل زاده اظهار داشت: در راستای اقدامات گسترده و با هدف توسعه عمران شهری، بهبود تردد خودروها، ایمنی در تردد شهروندان و رسیدن به استانداردهای مطلوب شهری، اقدامات لازم توسط واحد عمران این ناحیه صورت گرفته است.

وی با اشاره به لزوم انجام آسفالت جهت بهسازی معابر افزود: از ابتدای اردیبهشت ماه سال جاری تاکنون و با شناسایی نقاط آسیب‌دیده، بیش از 350 هزار متر‌مربع از کوچه‌ها، معابر و خیابان‌های محلات پانصد دستگاه، کوی کارکنان دولت،  108 دستگاه و رزمندگان بهسازی، ترمیم و آسفالت شده است.

شهردار دوگنبدان به زیر سازی و بیس ریزی محلات کلانشهر، انتهای شهرک معلم، بلوار دانشجو، کوی فرهنگیان شمالی و جنوبی به متراژ 200هزار متر مربع اشاره کرد.

زینل زاده همچنین تصریح کرد: عملیات آسفالت و لکه‌گیری معابر سایر محلات ادامه می‌یابد و با بازدیدهای صورت گرفته، آسفالت تمامی خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابری که نیاز به ترمیم یا آسفالت کلی دارند، شناسایی و در اسرع وقت ترمیم و اصلاح می‌شود.

وی گفت: اولویت ما در آسفالت معابر، نقاطی است که عملیات زیر سازی و بیس ریزی انجام شده است و امیدواریم با انجام تعهدات خود در سال‌ جاری، بتوانیم موجبات رضایتمندی شهروندان را فراهم نماییم.



تاریخ انتشار : 15 مرداد 1396 12:09



» اخبار مرتبط:

  • 15درصد معابر دوگنبدان خاکی است
  • شهردار دوگنبدان:20هزار اصله نهال رایگان در گچساران توزیع می‌شود
  • شهردار باشت: تا پایان سال هیچ کوچه و خیابان خاکی در سطح شهر نخواهیم داشت
  • هزینه‌کرد 11 میلیارد ریالی شهرداری دهدشت در اجرای پروژه‌های عمرانی
  • تمام معابر بردیان چرام آسفالت شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler