مشروح اخبار


» تبریک فرمانده انتظامی شهرستان گچساران به مناسبت روز خبرنگار



فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با انتشار پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه، قلم و اندیشه تبریک گفت.


تبریک فرمانده انتظامی شهرستان گچساران به مناسبت روز خبرنگار

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران با انتشار پیامی 17 مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه، قلم و اندیشه تبریک گفت.

متن کامل پیام سرهنگ دوم سید محمد موسوی به شرح زیر است:

«فرا رسیدن ۱۷ مرداد، روز خبرنگار رابه تمامی فعالان عرصه اطلاع رسانی صمیمانه تبریک عرض نموده و یاد و خاطره شهدای عرصه خبر و اطلاع رسانی را گرامی می‌داریم.

17مرداد روز پاسداشت تلاش بی‌وقفه انسان‌های آگاهی است که با سلاح قلم در سرزمین آگاهی قدم می‌زنند. طلایه داران راستین خدمت به نظام خبررسانی در جمهوری اسلامی ایران همواره سعی بر آن داشته‌اند که با تلاش وافر، جهان را با هاله‌ای از قداست درهم آمیزند، تا آنچه را که عرضه می‌دارند ارزش خدایی به خود گیرد.

رسانه‌ها به عنوان آینه بی‌کم و کاست توانمندی‌ها و پیشرفت و نقاط ضعف ها و کمبودها هستند و خبرنگاران به راستی تجسم امانت، مسئولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه‌اند، خبرنگاران وجدان بیدار جامعه جهانی و تصویرگر زمان خویشند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه‌روزی آن‌هاست.

اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به همه خبرنگاران، اصحاب رسانه و خانواده بزرگ مطبوعات و جامعه اطلاع‌رسانی شهرستان گچساران، از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی از فعالیت‌ها و خدمات نظام اسلامی‌مان قدردانی نموده و برای شما خبرنگاران متعهد و کوشای شهرستان، که آگاهی را حق مردم می‌دانید و برای تحقق و تبلور محبت و اعتدال در کشور و نیز و رشد و باروری اندیشه همنوعان خود خستگی‌ناپذیر و پرتلاش می‌کوشید سلامتی، توفیق و ادامه فعالیت آگاهانه در پرتو رهنمودهای انسان‌ساز دین مبین اسلام را از خداوند متعال خواهانم. »



تاریخ انتشار : 18 مرداد 1396 12:03



» اخبار مرتبط:

  • طی بیانیه ای مطرح شد؛پیام تبریک شهردار دوگنبدان به اصحاب رسانه به مناسبت رو ...
  • در سالروز شهادت محمود صارمی منتشر شد؛پیام تبریک مدیرعامل شرکت بهره‌برداری ن ...
  • پیام تبریک فرماندار گچساران به مناسبت روز خبرنگار
  • رئیس دانشگاه یاسوج در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت
  • تجلیل نماینده بویراحمد و دنا از 110 خبرنگار کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler