مشروح اخبار


» تصادف شدید دو خودروی سواری با جرثقیل و کامیون مشغول کار در خیابان زنبق فرهنگ شهر



در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز مبنی بر تصادف دو خودرو سواری  با جرثقیل و کامیون مشغول به کار در خیابان، این ستاد بلافاصله آتش نشانان ایستگاه چهاررا در ساعت 5:37دقیقه صبح روز گذشته به خیابان زنبق فرهنگ شهر اعزام کرد.


*تصادف شدید دو خودروی سواری با جرثقیل و کامیون مشغول کار در خیابان زنبق فرهنگ شهر با گرفتار شدن راننده پژو در خودرو حادثه آفرید.*

به گزارش خبرنگار حوادث راک نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی، در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز مبنی بر تصادف دو خودرو سواری  با جرثقیل و کامیون مشغول به کار در خیابان، این ستاد بلافاصله آتش نشانان ایستگاه چهاررا در ساعت 5:37دقیقه صبح روز گذشته به خیابان زنبق فرهنگ شهر اعزام کرد.

ابراهیم هژبریان فرمانده آتش نشانی ایستگاه چهار که از ابتدا در محل حادثه حضور یافته بود در این خصوص ابراز داشت: طی این حادثه یک دستگاه کامیون تریلی به همراه یه دستگاه جرثقیل در خیابان مشغول به کار بودند که یک دستگاه خودروی پژو در اثر بی احتیاطی از مسیر اصلی منحرف و به جرثقیل مشغول به کار برخورد کرد و در داخل اتاقک خودرو گرفتار شد با بروز این حادثه خودروی سواری دیگری نیز با خارج شدن از مسیر و برخورد با درخت حاشیه خیابان و خودروهای حادثه دیده دچار سانحه رانندگی شد.

هژبریان در مورد نحوه عملیات نیروها گفت: آتش نشانان بلافاصله با رعایت کامل نکات ایمنی و نصب علائم هشدار دهنده اقدام به قطع برق خودروهای حادثه دیده کرده و بلافاصله راننده خودرو پژو را با بکار گیری تجهیزات هیدرولیکی از داخل خودرو بیرون آوردند. سپس خودروها را با حالت اولیه برگردانده و به محل  امن انتقال دادند. خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت.

گفتنی است علت بروز این حادثه رانندگی هم اکنون از سوی پلیس راهور در دست بررسی است.

تصادف شدید دو خودروی سواری با جرثقیل و کامیون مشغول کار در خیابان زنبق فرهنگ شهر
تصادف شدید دو خودروی سواری با جرثقیل و کامیون مشغول کار در خیابان زنبق فرهنگ شهر

 



تاریخ انتشار : 19 مرداد 1396 04:08



» اخبار مرتبط:

  • از سقوط مرگباریک کارگر از تاور برروی میلگردها تا برخورد شدید کامیون با ستون ...
  • آتش سوزی عمدی خودرو سواری 206 درشیراز !
  • واژگونی ناگهانی خودروی حامل سیلندر گاز 11 کیلویی وخسارت به 3 خودروی دیگر
  • درپی بارندگی هشت کشته و زخمی حاصل تصادف زنجیره ای در شیراز/هفت زائرحسینی در ...
  • باز هم تصادفات سهمگین در شیراز 11مصدوم از جمله سه کودک خردسال بر جای گذاشت+ ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام