مشروح اخبار


» افتتاح گلزار تک مزاری شهید محمد آمده در روستای چال کلاغ کهگیلویه



با حضور مسئولان استانی و شهرستانی گلزار تک مزاری شهید محمد آمده در روستای چال کلاغ شهرستان کهگیلویه افتتاح گردید


به گزارش راک نیوز:عصر امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار ،مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران،مشاور استاندار در امور ایثارگران،رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه،بخشدار بخش چاروسا،اعضای شورای شهر و روستا ،کارکنان بنیاد شهید ،خانواده ی معظم شهدا واقشار مردم این روستا گلزار تک مزاری شهید محمد آمده در چال کلاغ بخش چاروسا افتتاح گردید.

 

سید منصور موسوی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کهگیلویه و بویراحمد در افتتاح این گلزار شهید گفت؛22درصد از گلزار های شهدا این استان نیازمند ساماندهی است که در صورت تامین اعتبار و همکاری سایر ادارات در کمترین زمان ممکن ساماندهی می شوند.

 

وی با تاکید بر اینکه در دولت یازدهم شاهد ارائه خدمات مطلوب به جامعه ی ایثارگری به ویژه خانواده های محترم شهدا هستیم،ادامه داد؛انتظار می رود دستگاههای اجرایی به ویژه ادارات و شرکت های خدمات رسان در راستای عمل به قانون ماده 11 برای ساماندهی گلزار شهدا از هیچ کوششی دریغ نکنند.

 

ساماندهی این گلزار با هزینه ی شخصی خییر همین منطقه حاج ولی الله شکوهی ظرف مدت 2ماه به اتمام رسید و در پایان همین افتتاحیه از طرف استاندار کهگیلویه و بویراحمد و مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با اهدا لوح تقدیر از زحمات این خییر تقدیر و تشکر و تجلیل شد.

 

شهید محمد آمده از شهدای سرباز شهرستان کهگیلویه بخش چاروسا در سال 66 در منطقه عملیاتی سقز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

در پایان از زحمات مدیر کل بنیاد شهید،ریس بنیاد شهید شهرستان کهگیلویه ،مشاور استاندار در در امور ایثارگران که راستای خدمت رسانی به جامعه ی شهدا و ایثارگران تلاش و زحمت شبانه روزی می کشند ،تقدیر و تشکر بعمل می‌آید.

 

 



تاریخ انتشار : 16 شهریور 1396, 01:04



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل بنیاد شهید:12میلیارد ریال به طرح های بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت
  • سیدمصطفی مهدی مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد شد
  • یادواره 61کبوتر خونین بال بخش چاروسا با حضور مهمان کشوری برگزار می شود+زمان و مکان
  • بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان کهگیلویه برگزارمیکند:همایش امامزاده نورالدین و 26 شهید سادات شهرستان کهگیلویه در چاروسا
  • یادواره 61کبوتر خونین بال بخش چاروسا با حضور مهمان کشوری
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    کد را وارد کنید: *
    عکس خوانده نمی‌شود


    نظرشما در مورد سیستم؟