مشروح اخبار


» مهسا من را به خانه اش برد و از کار شیطانی مان فیلم سیاه گرفت



«مدتی قبل با دختری جوان به نام مهسا آشنا شدم و به پیشنهاد او به خانه‌ای در یکی از محله‌های شیراز رفتیم.


یک زن و دو مرد که با تهیه فیلم سیاه نقشه اخاذی از مردی ثروتمند را کشیده بودند، از سوی پلیس شیراز دستگیر شدند.

چندی پیش مردی میلیاردر با مراجعه به یکی از کلانتری‌های شیراز از یک زن و دو مرد به اتهام اخاذی میلیاردی و تهیه فیلم سیاه شکایت کرد.

به گزارش خبرنکار حوادث راک نیوز به نقل از رکنا او گفت: «مدتی قبل با دختری جوان به نام مهسا آشنا شدم و به پیشنهاد او به خانه‌ای در یکی از محله‌های شیراز رفتیم. چند روز بعد، دو مرد مرا ربودند و مدعی شدند از لحظه ارتباطم با دختر جوان فیلم گرفته‌اند و اگر چند میلیارد تومان به آنها ندهم، فیلم را به خانواده‌ام نشان می‌دهند و آبرویم را می‌برند.

آنها مرا آزاد کردند تا مبلغ درخواستی‌شان را تهیه کنم؛ اما من به پلیس مراجعه کردم.» با ثبت این شکایت، تیمی از ماموران وارد عمل شدند و با استفاده از چهره‌نگاری، یکی از متهمان را دستگیر کردند. مرد جوان در بازجویی‌ها به طراحی نقشه اخاذی از شاکی اعتراف کرد و گفت: «مدتی قبل با دو نفر از دوستانم به نام‌های سعید و رعنا، نقشه اخاذی از مرد ثروتمند را کشیدیم.

قرار شد رعنا با شاکی دوست شود و پس از مدتی او را به خانه‌ای بکشاند. ما در آن خانه دوربین مداربسته نصب کرده بودیم تا از لحظه ارتباطشان فیلم بگیریم. وقتی این کار را انجام دادیم، شاکی را ربودیم و با تهدید فیلم، مبلغی میلیاردی درخواست کردیم.

قرار بود پول را به حسابمان واریز کند، اما به پلیس شکایت کرد.» با راهنمایی متهم، سعید و رعنا نیز دستگیر شدند و به جرم خود اعتراف کردند. با تکمیل جزئیات پرونده، متهمان روانه زندان شدند و پرونده‌شان با کیفرخواست تهیه فیلم مستهجن برای اخاذی به دادگاه کیفری شیراز ارسال شد تا در نوبت محاکمه قرار گیرد



تاریخ انتشار : 19 شهریور 1396 12:22



» اخبار مرتبط:

  • تازه ترین جزئیات از دو مردی که با تهیه فیلم غیراخلاقی زنی را تهدید می‌کردند ...
  • آزار واذیت گروهی دختران جوان مقابل دوربین در خانه مجردی
  • زورگیرانی که در بوشهر طعمه های شان را لخت و از آنها فیلمبرداری می کردند
  • 5جوان ایرانی متهم تجاوز به یک زن اندونزیایی
  • تهیه فیلم غیر اخلاقی پس از رابطه با زن متاهل
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler