مشروح اخبار


» مدیر کل زندانهای کهگیلویه وبویراحمد: اشتغال زندانیان گامی در جهت کاهش آسیب



مدیر کل زندانها و رئیس هئیت اجرایی بنیاد تعاون زندانیان کهگیلویه وبویراحمد یکی از اولویتهای کاربردی سازمان زندانها را ایجاد حرفه آموزی و اشتغال هدفمند و پر نمودن اوقات فراغت زندانیان برشمرد.


مدیر کل زندانهای کهگیلویه وبویراحمد: اشتغال زندانیان گامی در جهت کاهش آسیب

مدیر کل زندانها و رئیس هئیت اجرایی بنیاد تعاون زندانیان کهگیلویه وبویراحمد یکی از اولویتهای کاربردی سازمان زندانها را ایجاد حرفه آموزی و اشتغال هدفمند و پر نمودن اوقات فراغت زندانیان برشمرد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی زندانهای کهیگلویه وبویراحمد جلسه هئیت اجرایی بنیاد تعاون زندانیان استان با حضوراسماعیل جمیاری مدیر کل و رئیس هئیت اجرایی بنیاد ،پژمان نیک اقبالی معاون امو عمرانی استانداری و عضو هئیت رئیسه بنیاد ،حسن نگین تاجی رئیس کل دادگاههای عمومی و انقلاب و عضو هئیت رئیسه بنیاد ، رحیم دهراب پور مدیر نمایدنگی بنیاد تعاون و همچنین هاشمی قائم مقام منابع طبیعی استان تشکیل شد.

اسماعیل جمیاری یکی از اولویتهای کاربردی سازمان زندانها را ایجاد حرفه آموزی و اشتغال هدفمند و پر نمودن اوقات فراغت زندانیان برشمرد و اظهار داشت: اصولاً یکی از عوامل ارتکاب بزه و جرم ، بیکاری و عدم مشغله افراد بوده است و مادامیکه در زندانها نتوانیم اوقات مددجو را با برنامه های متعدد و متنوع پر کنیم زمینه بروز تخلف حاصل از بیکاری و نیز آسیب های دیگر متوجه زندانیان خواهد شد.

مدیر کل زندانها و رئیس هئیت اجرایی بنیاد تعاون زندانیان استان تصریح کرد: فلسفه تشکیل بنیاد ، توسعه و گسترش فعالیتهای حرفه آموزی ، ایجاد کارگاههای کوچک و بزرگ و نهایتاً اشتغال بکار مددجویان واجدالشرایط است .

وی در ادامه گفت: به هر میزان که به موضوع اشتغال و آموزش حرف مختلف زندانیان توجه شود به همان میزان آسیبهای درون زندان و خارج از آن که ممکن است علاوه بر زندانیان متوجه خانواده های آنان نیز بشود ، کاهش می یابد.

جمیاری پرداخت حقوق و دستمزد به زندانیان شاغل را کمک بزرگی به معیشت خانواده های آنان دانست و بیان داشت: خوشبختانه با تعامل خوب و سازنده ای که با مقامات قضایی استان و نیز اعضاء هئیت اجرایی بنیاد داریم میتوان علاوه بر توسعه مراکز اشتغال و حرفه آموزی و ایجاد درآمدهای صحیح ، بخشی از مشکلات فرا روی زندانی و خانواده اش را برطرف نمود.



تاریخ انتشار : 26 شهریور 1396 12:35



» اخبار مرتبط:

  • مدیر کل زندانهای کهگیلویه وبویراحمد: کارکنان زندانها مجاهدانی خاموش در تلاش ...
  • آزادی ۴۸ زندانی جرایم غیرعمد کهگیلویه و بویر احمد با حضور رئیس سازمان زندان ...
  • یک هم استانی مدیرکل زندان استان اصفهان شد+عکس
  • فرمانداری که از پیشنهادش استقبال نمی شود !
  • انتصاب مدیران کل زندانهای بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler