مشروح اخبار


» پیام تبریک انتصاب استاندار جدید کهگیلویه و بویر احمد توسط شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی+متن پیام



 در پی انتصاب جناب دکتر احمدی به عنوان استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اسلامی دور پنجم شهر قلعه رئیسی این انتصاب را تبریک گفتند.

 


به گزارش راک نیوز از چاروسا( سید حسن آرمند) در پی انتصاب جناب دکتر احمدی به عنوان استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد شورای اسلامی دور پنجم شهر قلعه رئیسی این انتصاب را تبریک گفتند.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند جناب دکترعلی محمد احمدی

استاندار کهگیلویه و بویر احمد

با درود و صلوات بر حضرت محمد(ص) و آل محمد، انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت استاندار کهگیلویه و بویر احمد که حاکی از تعهد، توانمندی و حسن سوابق خدمتی است، صمیمانه تبریک عرض می نمایم و یقیناً تخصص و تجارب شما زمینه ارائه خدمات گسترده‌تر به هم استانی های  فرهیخته و فهیم را فراهم خواهد کرد.

استان کهگیلویه و بویر احمد از دیرباز تاکنون مهد پرورش بزرگ مردانی بود که خدمات بی شائبه و بی بدیلی به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران داشته است و  دین خود را به این آب و خاک به بهترین نحو ممکن ادا کرده است.
لذا داشتن مدیری مدبر، خدوم و دلسوز در رأس هرم اداری استان حق مسلم مردم ولایت مدار و بافرهنگ استان کهگیلویه و بویر احمد است و تعهد و کارآمدی جنابعالی ، مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد را به افق های وسیع تری به نظاره واداشته و با تکیه بر سوابق و تجارب حضرتعالی در کشور و استان ایلام که در طول سال های پرافتخار خدمت به ملت شریف ایران و مردم آن دیار کسب نموده اید، شاهد پیشرفت ها و تحولات شگرفی در تمامی عرصه های توسعه این استان خواهیم بود.

بخش چاروسا به مرکزیت شهر قلعه رئیسی دارای سوابق تاریخی عظیمی است که دارای 25 هزار نفر جمعیت با وجود توانمندی بسیار از جمله دارای جوانان علمی که در سطح کشور تعداد زیادی از آنها در پست های کلیدی کشور حضور دارند، دارای جاذبه های گردشگری، کشاورزی و پتانسیل صنعتی شدن است را دارا می باشد ولی متاسفانه در سطح استان یکی از مناطق محروم محسوب می شود و بیشتر خدمات اولیه به خصوص مساله گازرسانی، وضعیت راه ارتباطی شهر دهدشت به قلعه رئیسی و دیشموک، راه های روستایی و نبود حتی یک زمین ورزشی و امکانات اولیه ورزشی در یک منطقه 25 هزار نفری و خدمات ضعیف ارتباطی از جمله مساله اینترنت نیازمند حمایت و توجه حضرتعالی است اما با وجود همه این مشکلات امیدواریم آرزوی دیرینه آنها که بیش از 22 سال از این آرزوی دیرینه که همان موضوع شهرستان شدن است می گذرد محقق شود.


 ضمن تبریک این انتصاب شایسته به شما برادر بزرگوار که به حق از نیروهای ارزشی و ولایی و از ذخایر و سرمایه های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشید، برای جنابعالی عزت، سربلندی، سلامتی و توفیق روزافزون در خدمتگزاری به اسلام و انقلاب و نظام و ملت عزیز ایران اسلامی خصوصاً مردم شریف استان کهگیلویه و بویر احمد  همان طور که تاکنون در تمامی مسئولیت های محوله داشته اید، از درگاه خداوند متعال مسألت می نمایم.


همچنین از زحمات دلسوزانه جناب آقای دکتر سید موسی خادمی استاندار سابق کهگیلویه و بویر احمد صمیمانه تشکروقدردانی می نمایم و برای ایشان نیز آرزوی سربلندی داریم.

 

اعضای دور پنجم شهر قلعه رئیسی

 



تاریخ انتشار : 26 شهریور 1396 18:45



» اخبار مرتبط:

  • رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران و یاسوج درپیام های جداگان ...
  • امام جمعه قلعه رئیسی در پیامی از تلاش نماینده شهرستان های کهگیلویه بهمئی چر ...
  • پیام تبریک شهرداری و شورای اسلامی شهر قلعه رئیسی به رئیس سازمان مدیریت و ب ...
  • پیام تبریک شورای شهر قلعه رئیسی به مدیرکل کمیته امدادکهگیلویه وبویراحمد
  • نامه اعضای شورای شهر قلعه رئیسی به استاندار جدید
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler