مشروح اخبار


» پیام فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس



فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد دفاع مقدس را نمادی از ایثار و شهادت و مقاومت اعلام کرد و پیامی در این زمینه صادر کرد.


پیام فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد دفاع مقدس را نمادی از ایثار و شهادت و مقاومت اعلام کرد و پیامی در این زمینه صادر کرد.

به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار انصاری فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس پیامی صادر کرده است.

در متن این پیام آمده است:

  "بسم الله الرحمن الرحیم"

تاریخ هشت ساله دفاع مقدس نمادی از ایثار و شهادت و مقاومت است، حديث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلوميت ملتى كه قله ‌هاى سربلند ايثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از كيان مكتب، انقلاب و ميهن اسلامى خويش در نورديده است، حكايت ماندگار دلاورى شهيدان و شاهدانى است كه با خون و جانشان سطر سطر تاريخ اين مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند.

رزمندگان اسلام طی هشت سال تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجوديت ميهن عزيزمان در طبق اخلاص گذاشتند و در سايه رهبری مدبرانه بنيانگذار جمهوری اسلامی امام عظيم‌الشأن (ره) حماسه‌ای ماندگار را خلق كردند كه جهانيان را به تحير و تحسين واداشت.

یادآوری خاطرات فداکاری ها و جانفشانی ها، شهادت ها و ایثارگری ها موجب حفظ و زنده نگهداشتن پویایی انقلاب و قدرت دفاعی دینی و نظامی ملت ایران است.

در زمان حاضر، نشر و ترويج ارزش هاي دفاع مقدس از مهمترين ضروريات جامعه در مقابله با جنگ نرم دشمن بشمار میرود و بايد به گونه‌اي برنامه‌ريزي شود تا فرهنگ ايثار و شهادت بيش از گذشته در بين نسل امروز نهادينه شود.

 

اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیةالله (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و ملت ایران تبریک عرض نموده و تعالی ملت همیشه سربلند ایران را از خداوند منان مسئلت دارم.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد

سرتیپ دوم پاسدار مهدی انصاری



تاریخ انتشار : 30 شهریور 1396 14:35



» اخبار مرتبط:

  • جانشین فرمانده سپاه ناحیه گچساران:50برنامه ویژه هفته دفاع مقدس در گچساران ا ...
  • فرماندارسابق كازرون مدیرکل حفظ، آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان فارس شد
  • فرمانده سپاه ناحیه گچساران:35عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس در گچسار ...
  • پیام استاندار کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشه ...
  • سرهنگ پاسدار "درفشی" مدیرکل بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler