مشروح اخبار


» دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد موظف به ارائه گزارش 3 و 6 ماهه شدند



استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مدیران استان برنامه عملیاتی پنج ساله داشته باشند گفت: دستگاه‌ها موظف به ارائه گزارش 3 و 6 ماهه از فعالیت های کاری و برنامه توسعه هستند


دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد موظف به ارائه گزارش 3 و 6 ماهه شدند

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مدیران استان برنامه عملیاتی پنج ساله داشته باشند گفت: دستگاه‌ها موظف به ارائه گزارش 3 و 6 ماهه از فعالیت های کاری و برنامه توسعه هستند.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد علی محمد احمدی در دیدار با مدیران صنعت معدن و تجارت، میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری، شهرک‌های صنعتی و اتاق بازرگانی، اولویت نخست دولت را رونق تولید عنوان کرد.

وی از فراهم بودن شرایط مناسب و حمایت از واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال خبر داد و افزود: تقویت شهرک‌های صنعتی و توجه ویژه به صنایع تولیدی با هدف افزایش اشتغال و تولید از برنامه‌هایی است که با جدیت دنبال می‌شود.

احمدی عنوان کرد: کارگروه رفع موانع تولید باید فعال شود و بر اساس رسالت واقعی خود با حمایت از سرمایه گذاران و رونق تولید زمینه رشد اقتصادی و رسیدن به جایگاه واقعی استان را فراهم آورد.

وی بیان کرد: واحدهای تولیدی بزرگی همچون پتروشیمی گچساران، فولاد یاسوج، کارخانه آجر دهدشت، سیمان مارگون و دیگر واحدهای فعال باید تقویت شوند و با افزایش ظرفیت تولید خود به تولید و ظرفیت اسمی خود برسند.

استاندار افزود: دستگاه‌های اقتصادی و بانکی، رهبری اقتصاد و توسعه را به عهده دارند و باید با برنامه ریزی، تقویت بدنه کارشناسی و نگاه توسعه محور آینده‌ای روشن را برای استان ترسیم کنند.

احمدی از مدیران اقتصادی خواست با پیروی از برنامه ششم توسعه، برنامه‌ای پنج ساله برای توسعه استان طراحی و تنظیم و بر اساس آن راهبرد اقتصادی استان را تبیین کنند.

وی برون نگری و توسعه صادرات را یکی از راهکارهای عبور از مشکلات دانست و افزود: تقویت زیرساخت‌ها، حمایت از بنگاه‌های تولیدی و اقتصادی و افزایش سهم صادرات استان از دیگر عوامل توسعه استان است.

استاندار رایزنی و تعامل با بانک‌های عامل کشور و مدیران ارشد اقتصادی و جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی، حمایت از آنان و آماده سازی بستر برای سرمایه گذاری امن در استان را از دیگر برنامه‌های راهبردی دانست.

دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد موظف به ارائه گزارش 3 و 6 ماهه شدند

 



تاریخ انتشار : 3 مهر 1396 13:32



» اخبار مرتبط:

  • برای راه‌اندازی دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در کهگیلویه و بویراحمد
  • تسهیلات تا سقف 10 میلیارد تومان برای واحدهای تولیدی فعال کهگیلویه و بویراحم ...
  • پایش آماری واحدهای صنعتی و معدنی استان کهگیلویه و بویراحمد در حال انجام است
  • نشست استاندار ومدیران دستگاههای اجرایی با واحدهای صنعتی و معدنی شهرستانهای ...
  • بررسی مشکلات واحدهای صنعتی یاسوج توسط استاندار
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler