مشروح اخبار


» تاخیر در ابلاغ انتصاب شهردار یاسوج برای چیست ؟



هیچ اطلاع موثقی از صدور حکم و ابلاغ انتصاب شهردار یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد ندارم و نمی توانم در این ارتباط اطلاعات خاصی بدهم. وی با بیان اینکه اطلاعاتی از روند پرونده مورد پرسش داریم،اظهارداشت: اکنون نمی‌توانم بگویم که حکم آقای " نستهن مقدم " برای شهرداری یاسوج از سوی وزیر کشور ابلاغ شده است یا خیر. معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود:


معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که هیچ اطلاعی از صدور حکم وزیر کشور برای انتصاب شهردار یاسوج ندارد.

به گزارش راک نیوز " پژمان نیک اقبالی" در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از یاسوج گفت: هیچ اطلاع موثقی از صدور حکم و ابلاغ انتصاب شهردار یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد ندارم و نمی توانم در این ارتباط اطلاعات خاصی بدهم. وی با بیان اینکه اطلاعاتی از روند پرونده مورد پرسش داریم،اظهارداشت: اکنون نمی‌توانم بگویم که حکم آقای " نستهن مقدم " برای شهرداری یاسوج از سوی وزیر کشور ابلاغ شده است یا خیر. معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: تا زمانی که حکم وزیر کشور برای انتصاب شهردار یاسوج به دست ما نرسد نمی‌توانیم سخنی‌بگوئیم و اکنون فقط می‌توانیم بگوئیم که هیچ اطلاعاتی مبنی بر رد یا تائید شهردار آینده این شهر از سوی وزارت کشور نداریم و ما نیز منتظر نظرنهایی وزارت کشور در این ارتباط هستیم.

نیک اقبالی در پرسش به این پاسخ که در روز بیستم شهریور ماه جاری مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد در مصاحبه‌ای با رسانه‌ها از صدور ابلاغ شهردار یاسوج توسط وزیرکشور سخن گفته است هم خاطرنشان کرد: باید از خود ایشان پرسیده شود که چرا چنین چیزی را گفته است.

وی گفت: آنچه که من بعنوان معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این ارتباط می توانم بگویم این است که هنوز حکم نهایی شهردار یاسوج ابلاغ نشده و ما منتظر نظرنهایی وزارت کشور هستیم.

معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: روز گذشته چهارم مهرماه 1396 با دفتر معاون عمرانی وزارت‌کشور راجع به همین موضوع تماس گرفتم و آنها نیز به ما گفتند فعلا صبرکنید و خودمان خبرتان می‌کنیم. این درحالیست که که در روزهای بیستم و بیست هفتم شهریورماه امسال مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد از صدور ابلاغ انتصاب شهردار یاسوج توسط وزیرکشور سخن گفته است.

" سیدعبدالکریم عزیزی" در روز بیستم شهریورماه در گفت و گو با رسانه‌ها از ابلاغ حکم شهردار یاسوج تا پایان هفته جاری و یا در نهایت هفته آینده خبر داد. وی اظهار داشت: برخی اقدامات برای طی‌کردن روند مسیر اداری شهردار شدن "نستهن مقدم" از جمله استعلام‌های لازم انجام شده و پایان این هفته و یا تا هفته آینده حکم شهردار یاسوج از سوی وزیر کشور صادر می‌شود. وی عنوان کرد: پس از ابلاغ حکم وزیر کشور "نستهن مقدم" به عنوان شهردار یاسوج فعالیت خود را به طور رسمی آغاز می‌کند.

مصاحبه روز بیست هفتم شهریورماه امسال نیز " سیدعبدالکریم عزیزی " مدیرکل امور شهری استانداری کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گو با رسانه ها اینگونه تاکید بر صدور حکم شهردار یاسوج از سوی وزیر کشور کرده است. وی اظهار داشت: حکم "نستهن مقدم" شهردار یاسوج توسط عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صادر و بزودی ابلاغ می‌شود. وی عنوان کرد: حکم شهردار یاسوج باید با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و شهردار انتخابی در وزارت کشور ابلاغ شود که بزودی این اتفاق می‌افتد. اما امروز پنجم مهرماه مدیرکل دفترامور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد از ابلاغ حکم انتصاب شهردار یاسوج توسط وزیرکشور اظهار بی اطلاعی نمود. " سیدعبدالکریم عزیزی" به ایلنا گفت: از ابلاغ حکم انتصاب شهردار یاسوج توسط وزیر کشور اطلاعی دقیقی در دست نیست و باید پیگیری ها برای مشخص شدن آن ادامه داشته باشد. وی در پاسخ به این سوال آیا موضوع رد حکم گزینه نهایی شهرداری یاسوج از سوی وزارت کشور صحت دارد یا خیر؟ هم خاطرنشان کرد: در این باره نمی توانم چیزی بگویم چون اطلاع دقیقی از روند آن نداریم. مدیرکل دفترامور شهری و شوراهای استانداری کهگیلویه و بویراحمد افزود: ابلاغ احکم شهردار یاسوج از سوی وزارت کشور انجام می گیرد و استان نمی‌تواند دخالتی باشد و به همین خاطر اطلاعات ما در این ارتباط کافی نیست. عزیزی باتشریح برخی اقدامات صورت گرفته توسط استانداری کهگیلویه و بویراحمد در این ارتباط، تصریح کرد: همه ما منتظر نظرنهایی وزارت کشور هستیم و واقعا نمی‌دانیم که آیا حکم آقای‌مقدم برای شهرداری یاسوج از سوی وزارت کشور تائید شده است یا خیر. وی در پاسخ به این سئوال که باتوجه به این شرایط می توان گفت که حکم شهردار آینده یاسوج در هاله ای از ابهام است هم با تائید این سخن، ادامه داد: متاسفانه چنین چیزی درست است و باید گفت حکم ایشان در هاله ای از ابهام است.



تاریخ انتشار : 5 مهر 1396 16:34



» اخبار مرتبط:

  • شهردار جدید شهر چرام معرفی شد
  • حکم شهردار یاسوج صادر شد
  • افشاگری عجیب شهردار یاسوج: 4میلیارد از بودجه شهرداری صرف کارهای انتخاباتی ش ...
  • انتقاد شدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شورا و شهردار یاسوج
  • همزمان صورت پذیرفت ؛ عزل 4 معاون شهردار یاسوج
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler