مشروح اخبار


» نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری در دوگنبدان افزایش یافت+جدول قیمت‌ها



مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری دوگنبدان از افزایش 10 درصدی نرخ کرایه تاکسی درون شهری در دوگنبدان از 13 مهرماه خبر داد.


نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری در دوگنبدان افزایش یافت+جدول قیمت‌ها

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری دوگنبدان از افزایش 10 درصدی نرخ کرایه تاکسی درون شهری در دوگنبدان از 13 مهرماه خبر داد.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری دوگنبدان سیدنوید حسینی با اشاره به افزایش قیمت کرایه تاکسی درون شهری در دوگنبدان اظهار داشت: نرخ کرایه تاکسی درون شهری در دوگنبدان با انجام بررسی‌های دقیق و با توجه به نرخ تورم موجود در جامعه و در نظر گرفتن هزینه‌های جاری درباره کار تاکسی‌داران، ‌به‌طور میانگین 10درصد افزایش یافت.

وی ادامه داد:این افزایش قیمت بر اساس مصوبه شورای شهر دوگنبدان صورت پذیرفته است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری دوگنبدان اضافه کرد: نرخ‌های مصوب جدید از 13 ماه مهر جهت اجرا به رانندگان تاکسی در شهر دوگنبدان ابلاغ و اعلام شده است.

وی بیان کرد: نرخ مصوب سال 96 بصورت برچسب بروی شیشه کلیه تاکسی ها جهت رویت آسان‌تر مسافرین نصب می‌شود.

حسینی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا افزایش غیرمجاز کرایه مراتب را به سازمان تاکسیرانی شهرداری دوگنبدان اطلاع دهند. 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی و اتوبوسرانی شهرداری دوگنبدان ادامه داد: همه رانندگان تاکسی شهر دوگنبدان موظف به رعایت نرخ مصوب هستند و در صورتی که رانندگان کرایه اضافه دریافت کنند،‌ شهروندان می‌توانند با ثبت کدشناسایی تاکسی، با شماره تماس های 32335767 و 32335934تماس و یا با مراجعه حضوری به سازمان تاکسیرانی شهرداری دوگنبدان، شکایت خود را مطرح کنند که در اسرع وقت رسیدگی می‌شود.

نرخ کرایه تاکسی‌های درون شهری در دوگنبدان افزایش یافت+جدول قیمت‌ها



تاریخ انتشار : 13 مهر 1396 21:57



» اخبار مرتبط:

  • افزایش و اصلاح خطوط تاکسیرانی و اتوبوسراني دوگنبدان
  • مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی دوگنبدان: بیش از یکهزار دستگاه تاکسی در دوگنبدا ...
  • افزایش 15 درصدی نرخ کرایه تاکسی در شهر دوگنبدان
  • افزایش قیمت خودسرانه دربخش حمل و نقل درون شهری ممنوع/شعار یا واقعیت!
  • کرایه تاکسی ۳۰ درصد گران شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler