مشروح اخبار


» پیام فرماندار کهگیلویه به مناسبت هفته نیروی انتظامی+متن پیام



فرماندار کهگیلویه به مناسبت هفته نیروی انتظامی پیام تبریک فرستاد.


به گزارش راک نیوز از دهدشت(میر امین سبحانی)؛ 

پیام فرماندار کهگیلویه به مناسبت هفته نیروی انتظامی

علی پوزش فرماندار شهرستان کهگیلویه بمناسبت آغاز هفته نیروی انتظامی ، با صدور پیامی از تلاشهای ارزنده و زحمات فرمانده و کارکنان منطقه انتظامی در ایجادنظم و امنیت ،آسایش برای مردم و پیشگیری و کاهش جرایم تقدیر کرد.
بسم الله الرحمن الرحیم
هفته نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای تجلیل از بزرگ مردان جان بر کفی که بی تردید کار و تلاش خستگی ناپذیر و ایثاربی وقفه آنها زمیـنه ساز استقرار سلامت اجتماعی و امنیت جامعه اسلامی است.
آسایش ،امنیت، سلامتی وآرامش جامعه ؛حاصل تلاشها ، فداکاریها ، ایثار و از جان گذشتگی سخت کوشانی است که با اراده آهنین و با ایمان و اعتقاد راسخ به ارزش ها و آرمانهای انقلاب اسلامی از هیچ تلاشی در راه ثبات امنیت در همه زمینه ها و پاسداری از مرزهای آبی و خاکی میهن عزیزمان فرو گذار نمی کنند.
نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با شجاعت ، دلاوری و ایثارگری و با توکل به خداوند متعال و اقتدار و سربلندی در ایجاد امنیت وآسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار نموده اند و اخلاق مداری، دین داری و قانون گرایی را سرلوحه اقدامات خود قرار داده اند.
پيشرفت، تعالي و نيل به توسعه همه جانبه و پايدار، بستري امن، سالم و با آرامش را طلب مي‌كند تا در سايه اين امنيت، فعاليت‌ها با قدرت و سرعت بيشتري شتاب گيرد و برقراري نظم و امنيت اجتماعي تنها در اثر زحمات مخلصانه همه اين عزيزان واقعيت پيدا مي‌كند
اینجانب ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت، قدردانی خود را از تلاش های ارزنده و عملکرد این عزیزان بزرگوار اعلام نموده و از درگاه خداوند ایزد منان توفیق روزافزون این قشر تلاشگر را در جهت خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواستارم و امیدوارم در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و برقراری نظم وامنیت جامعه بیش از پیش موفق و موید باشند .
علی پوزش
فرماندار کهگیلویه



تاریخ انتشار : 14 مهر 1396 15:19



» اخبار مرتبط:

  • پیام فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد به مناسبت هفته دفاع مقدس
  • پیام فرمانده نیروی انتظامی گچساران به مناسبت آغاز هفته دولت
  • فرمانده انتظامی گچساران خبر داد:کشف19 میلیارد ریال کالای قاچاق در 6 ماه نخس ...
  • درپیام استاندار کهگیلویه وبویراحمد آمده است :نیروی انتظامی نماد اقتدار و ج ...
  • فرمانده انتظامی زیدون(بهبهان) معارفه شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler