مشروح اخبار


» موکب مردم گچساران در مرز شلمچه راه اندازی می‌شود



رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، امسال و به مناسبت اربعین حسینی، موکب بزرگ مردم گچساران در مرز شلمچه راه اندازی می‌شود.


موکب مردم گچساران در مرز شلمچه راه اندازی می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته، امسال و به مناسبت اربعین حسینی، موکب بزرگ مردم گچساران در مرز شلمچه راه اندازی می‌شود.

فرزین بهمنی آزاد در گفتگو با راک نیوز ، اظهار داشت: این موکب با همکاری و مشارکت خیران و اداره های کل اوقاف و امور خیریه استان های کهگیلویه و بویراحمد ، هرمزگان ، بوشهر و فارس در زمینی به وسعت ۱۲ هکتار در راستای خدمت رسانی  برپا خواهد شد.

وی افزود: شهرستان گچساران در سال گذشته و با پیش بینی خدمات مورد نیاز زائرین حسینی در آئین مردمی اربعین نقشی مهم و مؤثر در توسعه ارزش‌های اسلامی و انقلابی ایران معاصر داشته و شهروندان این شهر در رشد و تعالی سبک و زندگی اسلامی پیشتاز بوده‌اند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گچساران عنوان کرد: امسال نیز و به مناسبت در پیش بودن آئین پیاده روی عظیم کربلا، خدمات گسترده‌ای برای تأمین نیازهای زائرین حسینی پیش بینی و با بسیج تمام امکانات و خدمات اجرایی و اداری، مردم گچساران بار دیگر در این شور عظیم انقلابی نقش آفرینی خواهند کرد.

وی گفت: به همین جهت و با پیگیری‌های صورت گرفته، راه اندازی موکب بزرگ مردمی گچساران در مرز شلمچه برای تأمین سهولت و نیازهای زائرین اربعین حسینی مورد توجه قرار گرفته است و با آغاز این حرکت عظیم مردمی در محل تعیین شده شاهد فعالیت این موکب در مسیر تردد زائرین خواهیم بود.

بهمنی آزاد بیان کرد: در این موکب مردمی، تمام تجهیزات و نیازهای مورد نیاز برای زائرین حسینی پیش بینی و تهیه شده است و با راه اندازی آن گامی بلند در مسیر رضایت مندی و سهولت شهروندان و زائرین سرتاسر کشور از خدمات پیش بینی شده در این موکب تهیه و مهیا شده است. 



تاریخ انتشار : 16 مهر 1396 02:07



» اخبار مرتبط:

  • گزارشی از موکب بهبهانی ها در مرز شلمچه +تصاویر
  • موکب جهرمی های فارس در کربلا کجاست ؟+عکس
  • گچساران توقفگاه 60 هزار زائر ایرانی و خارجی اربعین حسینی است
  • مسیر عشق از گچساران تا کربلا/موکب طریقه الکربلا+تصاویر
  • کهگیلویه و بویراحمد دارای 5 موکب در مرزهای ایران و عراق
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler