مشروح اخبار


» فرماندار گچساران : سخنان رئیس جمهور آمریکا بر سر هیجانات احساسی بی مبنا است



فرماندار گچساران در واکنش به یاوه گوئیهای رئیس جمهور آمریکا در خصوص برجام ،سپاه پاسداران و خلیج فارس  با اشاره به سخنان بی پایه و اساس رئیس جمهور آمریکا در خصوص ایران و سپاه پاسداران اظهار داشت : سخنان اخیر ترامپ نه تنها منطقی نیست بلکه از سر هیجانات احساسی بی مبنا است و هیچ اثری در سیاست‌های کشور ما نخواهد داشت.


فرماندار گچساران : سخنان رئیس جمهور آمریکا بر سر هیجانات احساسی بی مبنا است

به گزارش راک نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری گچساران ؛فرماندار گچساران در واکنش به یاوه گوئیهای رئیس جمهور آمریکا در خصوص برجام ،سپاه پاسداران و خلیج فارس  با اشاره به سخنان بی پایه و اساس رئیس جمهور آمریکا در خصوص ایران و سپاه پاسداران اظهار داشت : سخنان اخیر ترامپ نه تنها منطقی نیست بلکه از سر هیجانات احساسی بی مبنا است و هیچ اثری در سیاست‌های کشور ما نخواهد داشت.

عبدالرحیم رحیمی ابراز کرد: سخنرانی اخیر ترامپ در مورد ایران نشان داد که وی هیچ گونه آشنایی با اصول اولیه دیپلماتیک نداشته و  تهدید های او نشان دهنده جهالت او نسبت به برجام بوده و  ملت ما را نمی شناسد و از گذشته درس نگرفته است.

رحیمی با بیان این مطلب که صدام نیز زمانی ملت ما را تهدید به تصرف تهران طی بیست و چهار ساعت کرده بود که با پاسخ سخت و دندان شکن غیور مردان و شیرزنان این مرزو بوم مواجه شد.

وی افزود: تهدیدهای کلامی دشمن نشان دهنده ضعف آنها در برابر این ملت است، ملت ما جنگ طلب نیست اما در عمل نشان داده است هر تهدیدی علیه استقلال و تمامیت ارضی خود را در نطفه خفه می کند.

رحیمی تصریح کرد :مردم ما با تاسی از قیام عاشورا مقهور زیاده خواهی ها و زورگوئیهای استکبار نخواهد شد .

وی با اشاره به موضع گیری ترامپ درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سپاه تمام توان خود را برای حفظ انقلاب و پشتیبانی ملت ایران به کار گرفته و به همین دلیل دشمن نادان و بی خرد مانند ترامپ با ذکر سپاه به عنوان تشکلی تروریستی تنها دیوانگی خود را به نمایش می گذارد.



تاریخ انتشار : 22 مهر 1396 14:31



» اخبار مرتبط:

  • واکنش تاجگردون به اظهارات ترامپ
  • موج گسترده اعتراض ها در فضای مجازی به تحریف نام خلیج فارس توسط ترامپ
  • تاجگردون ؛اروپا بیشترین آسیب را از پیروزی ترامپ متحمل می‌شود/بروز تنش اقتصا ...
  • حمایت قاطع سردار جعغری از مذاکره کنندگان/ بازتاب سخنان فرمانده سپاه در رسان ...
  • حمایت قاطع سردار جعغری از مذاکره کنندگان/ بازتاب سخنان فرمانده سپاه در رسان ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler