مشروح اخبار


» توصیه "آمیراحمدتقوی" به استاندار جدید کهگیلویه وبویراحمد



 استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد که درسفری یکروزه به شهرستان کهگیلویه به بررسی روند پروژه های عمرانی پرداخته بود درحاشیه این سفر به دیدار حجت السلام آمیر احمدتقوی رفت.

صبح روز (سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶) احمدی استاندار جدید استان کهگیلویه و بویراحمد که درسفری یکروزه به شهرستان کهگیلویه به بررسی روند پروژه های عمرانی پرداخته بود درحاشیه این سفر به دیدار حجت السلام آمیر احمدتقوی رفت.
به گزارش راک نیوز از دهدشت ، احمدی  به اتفاق  عدل هاشمی پور نماینده مردم کهگیلویۀ بزرگ در مجلس شورای اسلامی و جمعی از معاونین و مدیران کل استانداری و مسئولین شهرستانی با آ میر احمد تقوی در دهدشت دیدار کردند.

 در این دیدار آ میر احمد تقوی ضمن خیر مقدم به آقای استاندار و دعا برای توفیق ایشان در خدمت به مردم، توصیه‌هایی جهت توجه مسئولان به همۀ مناطق استان بصورت برابر و تقسیم بودجه بر اساس نیازها، و تلاش در جهت رفع محرومیت‌های مردم وفادار و انقلابی مناطق مختلف استان نمودند.

ایشان با اشاره به وجود برخی محرومیت‌ها و نابرابری‌ها در بعضی از مناطق استان، اظهار امیدواری کردند توسعۀ متوازن در دستور کار تیم مدیریتی استان قرار بگیرد.
توصیه "آمیراحمدتقوی" به استاندار جدید کهگیلویه وبویراحمد

سپس دکتر احمدی ضمن قدردانی از توصیه‌های آ میر احمد تقوی، با اشاره به جایگاه ویژۀ ایشان و اقدامات موثری که در طول سالیان متمادی برای رفع محرومیت‌ها از زندگی مردم انجام دادند، بیان نمود: در این مدتی که مسئولیت اجرایی استان را بر عهده گرفتم، بررسی‌های انجام گرفته مؤید فرمایشات حضرتعالی بود و شاهد برخی کاستی‌ها و وجود توسعۀ غیر متوازن در استان بودم و امیدوارم از این به بعد با تلاش تیم مدیریتی جدید و یاری شخصیت‌های برجستۀ استان و مردم شهرستان‌های مختلف بتوانیم نواقص موجود را برطرف و توسعۀ متوازن را سرلوحۀ کارمان قرار دهیم.
گفتنی است استاندارجدید علاوه بر حضور در شورای اداری شهرستان از برخی پروژه های عمرانی اما نیمه راکد این شهرستان بازدیدنمود



تاریخ انتشار : 26 مهر 1396 11:40



» اخبار مرتبط:

  • دیدار مدیرعامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد با آ میر احمد تقوی +تصاو ...
  • دیدار دکتر لاریجانی با حجت الاسلام والمسلمین میراحمد تقوی +گزارش تصویری
  • تقدیر از فرمانداران گچساران و باشت به دلیل کیفیت بالای پروژه‌های عمرانی
  • سفر نماینده خبرگان رهبری و12 مدیرکل به شهرستان کهگیلویه
  • شهرستان کهگیلویه میزبان سفر شهرستانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler