مشروح اخبار


» نوه امام:عوامل مراسم نمادین ورود امام عذرخواهی کنند



: در مراسم نمادین ورود امام، نهایت این کج سلیقگی به منصه ظهور رسید که توسط رسانه های معاند با نظام و انقلاب به تصویر کشیده شد و مورد سوء استفاده دشمنان امام و انقلاب قرار گرفت که جا دارد مسوولان برگزارکننده هر چه سریعتر نسبت به این اشتباه فاحش و غیر قابل قبول خود، از مردم مومن و انقلابی ایران عذر خواهی نمایند و تمام تلاش و سعی خود را برای جبران چنین سهل انگاری انجام دهند. 

حجةالاسلام و المسلمین مرتضی اشراقی ، نوه امام خمینی، در صفحه شخصی خود خواستار عذرخواهی عوامل برگزاری مراسم ورود نمادین امام به ایران شد. 

وی نوشت: در ابتدا لازم می دانم دهه مبارک فجر را به تمامی ایرانیان و هموطنان عزیز تبریک و تهنیت عرض نمایم.

دهه فجر سر آغاز تحولی عظیم و شگرف در زندگی اجتماعی و سیاسی مردم ایران می باشد که این تحول به نوبه خود کم نظیر و یا بی نظیر در چند قرن اخیر، می توان از آن یاد کرد.

انقلاب اسلامی ایران با همت و حمایت مردم از رهبری شخصیتی بزرگ و تکرار نشدنی به سرانجام رسید که جا دارد برای بررسی ابعاد گوناگون شخصیتی بزرگ، همچون امام خمینی(ره) تمامی دست اندرکاران و بزرگان کشور همت گمارند و امام خوبیها و مهربانی ها به نسل جدید و نسل های آینده به درستی و حقیقی نشان دهند؛ که این هم به نفع نظام است و هم منافع ملی.

مراسم هایی که در ایام مبارک دهه فجر انجام می شود باید بیشتر جنبه تبیین و آگاه سازی نسل جدید و اشاعه و نشر هدف والای امام خمینی(ره) در تاسیس حکومت جمهوری اسلامی را داشته باشد و بگونه ای انجام گردد که علاوه بر الگو سازی از منش و رفتار امام برای نسل امروز، بتوان این نوع و شیوه حکومتداری را برای کشورهای دیگر بعنوان الگو و نمونه معرفی کرد.

نکته قابل تذکر این است که تبلیغ و تبیین تفکر و شخصیت و منش امام در تمام ابعاد، همواره باید با دقت و حساسیت ویژه ای از سوی مسولیین امر، انجام شود؛ زیرا خدای نا خواسته سوء تبلیغ در این خصوص می تواند خسارات جبران ناپذیری را در پی داشته باشد و در برداشت نسل جدید نسبت به معمار کبیر انقلاب اسلامی که دوران ایشان را درک نکرده اند، آثار منفی بر جای بگذارد.

متاسفانه با کوتاه بینی و کم توجهی بعضی از مسولان برگزارکننده این دهه مبارک، فقط به کارهای پیش پا افتاده و نمادین تبدیل شده است که خود اشتباهی غیر قابل قبول است.

به گزارش بازتاب امروز،در مراسم نمادین ورود امام، نهایت این کج سلیقگی به منصه ظهور رسید که توسط رسانه های معاند با نظام و انقلاب به تصویر کشیده شد و مورد سوء استفاده دشمنان امام و انقلاب قرار گرفت که جا دارد مسوولان برگزارکننده هر چه سریعتر نسبت به این اشتباه فاحش و غیر قابل قبول خود، از مردم مومن و انقلابی ایران عذر خواهی نمایند و تمام تلاش و سعی خود را برای جبران چنین سهل انگاری انجام دهند.



تاریخ انتشار : 16 بهمن 1390 16:46



» اخبار مرتبط:

  • جشن بزرگ انقلاب دریاسوج با شیرین کاری همراه شد! +عکس
  • بزرگترین اشتباه سازمان ملل از زبان امام جمعه موقت یاسوج
  • دروغ پایه اعتماد به رسانه را ویران می‌کند/نباید از بیان سخن حقیقی ترسید
  • انتقاد شدید هاشمی از اهانت به یادگار امام (ره)
  • اعزام 6000 کهگیلویه و بویراحمدي به مرقد امام(ره)
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler