مشروح اخبار


» واکنش مدیرعامل آبفای روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد به کرم های 25 سانتی منبع آب ده برآفتاب



مدیرعامل شرکت آب وفاضلاب روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد درواکنش به پیدا شدن کرم های25 سانتی

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد در واکنش به پیدا شدن کرم های 25 سانتی در این لوله های اب نیز گفت: صحت و سقم آن با توجه به بازدید های میدانی از منبع آب و حتی چشمه موجود تأیید نشده و حتی مرکز بهداشت این روستا این موضوع را تأیید نکرده است.
به گزارش راک نیوز به نقل از بویرخبر؛وی با بیان اینکه ما موظف به رسیدگی مشکلات مرد هستیم و این وظیفه هر دستگاه اجرایی و خدمات رسان است، تصریح کرد:در مورد آب مصرفی شرب روستای ده برآفتاب،باید گفت که آب آشامیدنی این روستا از یک مکان امن و سالم استخراج  می شود و منبع آن با توجه به کمبود برخی از مشکلات کاملاً بهداشتی است.

مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب روستایی استان کهگیلویه وبویراحمد در واکنش به پیدا شدن کرم های 25 سانتی در این لوله های اب نیز گفت: صحت و سقم آن با توجه به بازدید های میدانی از منبع آب و حتی چشمه موجود تأیید نشده و حتی مرکز بهداشت این روستا این موضوع را تأیید نکرده است.

پاسره ادامه داد: بر اساس فرضیات می توان چنین پنداشت که این موجود عجیب از لوله آب منزل خود آن شهروند باشد و با توجه به فرسودگی لوله های آب شرب این خانه به وجود آمده باشد هر چند که در حد فرضیات است.

وی با تأکید بر اینکه ما آب این منطقه را با آزمایشات متعدد سالم می دانیم و ناسالمی آن را تکذیب می کنیم، بیان کرد: با توجه به آزمایش های صورت گرفته بر روی منبع مورد نظر و چشمه های مذکور آب این منطقه سالم بوده وهیچ گونه آلایندگی و آلودگی در آن مشاهده نشده است.

 مدیر عامل شرکت آب وفاضلاب روستایی استان  با بیان اینکه آبیاران این مطنقه مکرر در حال کُلر زنی آب این منبع هستند، بیان کرد:حتی آبیاران ما با انجام مکرر عملیات کلر زنی در این منبع تمامی آلودگی ها را از آن می زدایند.

وی ادامه داد:حتی مردم این روستا در دیدار با مسئولان از این موضوع ابراز نگرانی کردند که با بازدید های میدانی به آنها گفتیم که چنین مشکلی وجود ندارد و حتی در آینده نزدیک آبرسانی جدید به روستا انجام خواهد گرفت.

پاسره بیان کرد: در اینده نزدیک از منطقه سرنجل گل بویراحمد که عملیات آبرسانی به چند روستا همانند کریک و دارشاهی نیز در این مکان انجام گرفته، عملیات آبرسانی به روستای ده برآفتاب نیز انجام خواهد پذیریت تا دیگر شاهد اینگونه مشکلات نباشیم.

وی با تقدیر و تشکر از اطلاع رسانی این پایگاه خبری در مورد انعکاس این گونه خبرها و گوشزد کردن آن به مسئولان گفت: آب و فاضلاب روستایی  استان وظیفه خودش می داند که این موضوعات را حل و فصل کند و از این پایگاه خبری برای انعکاس این گونه مشکلات نیز تشکر می کنیم.

 



تاریخ انتشار : 29 مهر 1396 03:16



» اخبار مرتبط:

  • خبر آمد، خبری خوش برای مردم باباکلان و برمامیون در راه است.
  • مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد: 118 روستا با تانکر آ ...
  • 87درصد روستاهای کهگیلویه و بویراحمد دارای آب آشامیدنی سالم هستند.
  • قرائتی ابرازداشت:کمبود اعتبار و فرسودگی لوله ها دومشکل اصلی آب و فاضلاب رو ...
  • 98/ روستاهای کهگیلویه و بویراحمد بهره مند از آب شرب سالم هستند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler