مشروح اخبار


» در صورت تبعیض در تقسیم بودجه ورود خواهم کرد/بدون سر و صدا مسائل را می‌گویم



آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در سفر به شهر قلعه رئیسی ضمن تقدیر از حضور مردم و مهمان‌نوازی مردم شهر قلعه رئیسی عنوان کرد: انقلاب اسلامی در برابر استکبار می‌ایستد و بر پایه آیه اشدا علی الکفار اگر حمایت از انسان‌های محروم می‌کند بر پایه این آیه است.

آیت‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی در سفر به شهر قلعه رئیسی ضمن تقدیر از حضور مردم و مهمان‌نوازی مردم شهر قلعه رئیسی عنوان کرد: انقلاب اسلامی در برابر استکبار می‌ایستد و بر پایه آیه اشدا علی الکفار اگر حمایت از انسان‌های محروم می‌کند بر پایه این آیه است.
به گزارش (سیدحسن آرمند)خبرنگار راک نیوز از چاروسا؛

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: انقلاب اسلامی در عرصه بین‌المللی این افتخار را دارد که از انسان‌های محروم و مظلوم حمایت و دفاع می‌کند.

وی افزود: بند بند سخن ترامپ حاکی از این بود که سیاست‌گذاری ایران و انقلاب اسلامی در مقابل استکبار و در حمایت از مظلومین پاسخ داده است، دشمن از خود دفاع می‌کند و از جملاتی که توهین‌آمیز و گاهی ذلت‌بار استفاده می‌کند.

ملک‌حسینی گفت: اما بسیاری مواقع همه خشونت‌ها، توهین‌ها و ذلت‌ها حاکی از این است که تعبیر رهبر معظم انقلاب در عرصه بین‌اللملی به موفقیت دست پیدا یافته‌ایم و باید در عرصه داخلی به درستی از دستاوردها استفاده کنیم.

آیت‌الله ملک‌حسینی تاکید کرد: کسانی که در عرصه داخلی ناسپاس انقلاب هستند  باید با آنها شدید بود و کسانی که در همه حال با انقلاب همراه هستند باید نسبت با آنها خضوع داشت.

وی گفت: بسیاری مواقع در داخل کسانی که هیچ اثری در انقلاب ندارند بهره‌مند می‌شوند و بسیاری مواقع افرادی که در همه حال همراه انقلاب هستند و در نماز جمعه‌ها، راهپیمایی و مناسبت‌های ملی هستند که باید مورد مهر و مهربانی قرار بگیرند قرار نمی‌گیرند و این یک اشتباه است که اصلا مورد قبول نیست.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سفرها برای حل مشکلات نیست یادآور شد: سفرهای برای حل مشکلات نیست ولی برای شنیدن مشکلات سفر می‌کنم و همین دیروز قریب به 2 ساعت با فرماندار شهرستان در خصوص مشکلات شهرستان کهگیلویه بحث و صحبت کردیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیاری از مشکلات این منطقه دقیقا در فکرم هست و آنها را مرور می‌کنم اما حل مشکلات دست مسؤولان است و باید از مسؤولان مطالبه‌گری شود اما بی‌شک اگر تبعیضی در تقسیم بودجه انجام بگیرد چنانچه بفهمم ورود می‌کنم.

وی گفت: یک ماه قبل به یک موضوع بودجه‌ای ورود پیدا کردم و به استاندار قبل گفتم و واقعا تاثیر داشت و درست عمل نشده بود و تبعیض در بخشی صورت گرفته بود که اصلاح شد.

وی افزود: بدون سر و صدا گفتم و میلی هم ندارم که سر و صدا کنم تا بگویند شجاع است و در آن مواردی که ایراد وجود دارد از خدا می‌خواهم کمک کند تا آنچه حق است را بگویم.

آیت‌الله ملک حسینی به موضوع گاز چاروسا اشاره و بیان کرد: در سفر قبلی با پیگیری مدیرعامل قبلی و جدید گاز و با همت نماینده قبل و جدید شهرستان غیرت خود را بکار بستند و نماینده کنونی شما با غیرت تمام پیگیر مساله هستند.

  وی افزود: مشکلات یکی پس از دیگری برطرف می‌شود ولی نه به سرعت و باید صبر داشته باشید و شرایط جامعه را بسنجید و کشوری که ذلت را نخواست ولی عزت را خواست باید صبر خیلی عوامل را داشته باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: هر چیزی را باور کنید یک چیزی را باور نکنید و آن این است که اگر بگویند دشمن تحریم را بردارد خواهد گذاشت مردم رنگ رفاه، عزت و رنگ نعمت را ببینید این را باور نکنید چرا که دشمن امروز شما از تبار بنی‌امیه هستند.

وی در پایان با تقدیر از امام جمعه قلعه‌رئیسی عنوان کرد: امام جمعه قلعه‌رئیسی به بیان مشکلات منطقه و مردم می‌پردازد که جای تقدیر دارد و از مسوولان استان می‌خواهم که دغدغه‌ها را پی‌گیری کنند.



تاریخ انتشار : 29 مهر 1396 03:22



» اخبار مرتبط:

  • مقصر شهر بدون ورزشگاه استان کهگیلویه وبویراحمد کیست؟ نبود شهر بدون ورزشگاه ...
  • امام جمعه موقت قلعه‌رئیسی : برخی‌ها به دلائل مختلفی امنیت این شهر را از بین ...
  • آیت ‌الله سید شرف‌الدین ملک‌حسینی:هیچ منطقه ای با تغییر نام آباد و پیشرفت ن ...
  • افتتاح نمایندگی ورزش و جوانان درشهرقلعه‌رئیسی
  • مشکل آب شرب قلعه رئیسی جدی است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام