مشروح اخبار


» لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛ پیروزی نفت و گاز گچساران برابر استقلال اهواز



تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم کشور، با نتیجه 4 بر یک برابر تیم استقلال اهواز به برتری رسید.


لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛ پیروزی نفت و گاز گچساران برابر استقلال اهواز

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در ادامه رقابت های لیگ دسته دوم کشور، با نتیجه 4 بر یک برابر تیم استقلال اهواز به برتری رسید.

 

 

 

به گزارش راک نیوز، در این مسابقه که عصر چهارشنبه سوم آبانماه ساعت۱۴:۳۰ از هفته هشتم رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور در ورزشگاه شهدای صنعت نفت دوگنبدان و بدون حضور تماشاگر برگزار شد، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با نتیجه چهار بر یک مقابل مهمان خود به برتری رسید.

گفتنی است مرتضی حیدری، سعید بحرکاظمی، سجاد عباسی و محمدرضا مظاهری در این مسابقه برای تیم نفت‌وگاز گلزنی کردند و تک گل آبی‌پوشان توسط جواد نصرالله‌پور به ثمر رسید.

تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران و استقلال اهواز در گروه دوم رقابت های لیگ دسته دوم با تیم های سردار بوکان، شهرداری ارومیه، کاسپین قزوین ، شاهین ماهشهر، استقلال جنوب نفت، شهدای بابلسر ، شهرداری کاشان، پرسپولیس مشهد، شهرداری بندرعباس و هف سمنان هم گروه هستند. 

رقابت های فوتبال لیگ دسته دوم باشگاه های کشور با حضور 33 تیم در سه‏ گروه 11 تیمی به صورت رفت و برگشت برگزار می شود که پس از پایان مرحله اول، ‏از هر گروه چهار تیم به مرحله دوم صعود خواهند کرد.‏ 

در مرحله دوم نیز تیم های صعود کننده در 2 گروه شش تیمی قرار خواهند گرفت و به ‏صورت رفت و برگشت با هم دیدار می کنند که در پایان این مرحله، تیم های اول هر گروه به رقابت های لیگ دسته اول صعود می کنند و تیم برنده دیدار حذفی بین 2 تیم ‏دوم گروه ها، به جمع تیم های صعود کننده رقابت های دسته اول راه می یابد. ‏ 



تاریخ انتشار : 3 آبان 1396 22:00



» اخبار مرتبط:

  • لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛ نفت و گاز گچساران میزبان استقلال اهواز
  • لیگ دسته دوم فوتبال کشور؛پیروزی نفت و گاز گچساران برابر کاسپین قزوین
  • ليگ دسته دوم فوتبال: شکست سنگين پرسپوليس مشهد مقابل نفت و گاز گچساران
  • در لیگ دسته دوم کشور: تیم فوتبال صنایع طلایی سمنان میزبان نفت وگاز گچساران
  • تیم فوتبال نفت و گاز گچساران میزبان شهرداری ارومیه
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler