مشروح اخبار


» مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:ضرورت پدافند غیر عامل در اجرای پروژه‌های عمرانی



مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در همایش مصون سازی زیر ساخت های توسعه کالبدی استان با رویکرد پدافند غیر عامل در یاسوج گفت: پدافند غیر عامل در اجرای پروژه‌های عمرانی ضروری است.


مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:ضرورت پدافند غیر عامل در اجرای پروژه‌های عمرانی

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در همایش مصون سازی زیر ساخت های توسعه کالبدی استان با رویکرد پدافند غیر عامل در یاسوج گفت: پدافند غیر عامل در اجرای پروژه‌های عمرانی ضروری است.

محمد علی علیمردانی در حاشیه همایش مصون‌سازی زیرساخت‌های کهگیلویه و بویراحمد با رویکرد پدافند غیرعامل در گفتگو با راک نیوز با بیان اینکه پدافند غیرعامل یک طرح جامعه بوده و مقام معظم رهبری همواره بر این موضوع تاکید دارند، افزود: ضروری است پدافند غیر عامل در اجرای پروژه‌های عمرانی در دست اجرا به طور ویژه دیده شود.

وی ادامه داد: اجرای پروژه‌های عمرانی شامل احداث پل‌ها ، ساختمان‌ها و ...بدون پیوست پدافند غیر عامل ناقص بوده و باید در این زمینه تدابیر لازم اندیشیده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: مسئولان و متولیان امر در هر نهاد و یا دستگاه اجرایی بفکر پدافند غیرعامل باشند و برای نهادینه شدن این مهم در جامعه برنامه ریزی کرده و طرح لازم را ارائه کنند زیرا در این زمینه هیچ قصوری پذیرفتنی نیست.

گفتنی است ،اولین همایش مصون سازی زیرساخت های توسعه کالبدی با رویکرد پدافند غیرعامل استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد، سازمان نظام مهندسی کهگیلویه و بویراحمد،اداره کل پدافند غیرعامل و شهرداری یاسوج شنبه ششم آبانماه در سالن حکیم جرجانی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار شد.



تاریخ انتشار : 7 آبان 1396 14:28



» اخبار مرتبط:

  • نهادینه کردن پدافند غیر عامل در جامعه امری ضروری است
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی هفته پدافند غیرعامل را تبریک گفت ...
  • برگزاری اولین همایش مصون سازی زیرساخت‌های کالبدی کهگیلویه و بویراحمد
  • گچساران شهرستان برتر در زمینه پدافند غیرعامل در کهگیلویه و بویراحمد شد
  • فرماندار گچساران، رئیس شورای پدافند غیرعامل کهگیلویه‌وبویراحمد شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler