مشروح اخبار


» استاندار کهگیلویه وبویراحمد: 350 میلیارد ریال از کمک های فنی اعتباری به زودی ابلاغ می شود



علی محمد احمدی درنشست شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی گفت: از مجموع یک هزار و400 میلیارد ریال کمک های فنی و اعتباری سفر ریاست جمهوری به زودی 350 میلیارد ریال آن با استان ابلاغ می شود.

به گرارش راک نیوز:استاندار با اشاره به اینکه، شاهد نابرابری های ناخواسته ای در استان هستیم، افزود: یاید برای دست یابی به توسعه متوازن و پایدار تلاش کرد. 
احمدی با بیان اینکه، اتاق بازرگانی بستر مناسبی برای ارتباط بین دولت و بخش خصوصی است و باید تقویت شود، اظهار داشت: وظیفه دولت هم در این راستا هموار کردن راه و برداشتن سنگ‌ها از پیش پای بخش خصوصی است.

 وی با اشاره به ظرفیت استان در زمینه های مختلف از جمله  در حوزه کشاورزی، باغی و گیاهان دارویی، تاکید کرد: باید در شورای گفتگو دولت و بخش خصوصی با برنامه ‌ریزی، دقت بیشتر و بهره‌گیری از ظرفیت‌های حقوقی موانع تولید را به شکل جدی پیگیری کرد.

استاندار تصریح کرد: باید تزریق منابع و امکانات منجر به تولید و اشتغال بیشتر و تحول در اقتصاد استان شود و باید با تلاش همگانی در جهت توسعه سایر نقاط استان مانند لنده و دهدشت گام برداریم تا به یک توسعه پایدار برسیم.

احمدی به استقبال گرم از سرمایه گذاران داخلی و خارجی تاکید کرد و گفت: خروجی اعزام هیئت‌های تجاری استان به خارج از کشور و یا دعوت از هیئت‌های تجاری خارجی باید منجر به تزریق سرمایه، حل مشکل واحدهای تولیدی و یا ایجاد واحد تولیدی جدید شود.

استاندار به اهمیت صادرات استان اشاره کرد وگفت: امید است درمدت زمان باقی مانده به پایان سال با مشارکت اتاق بازرگانی شاهد رشد صادرات در استان باشیم.

احمدی با اشاره به اینکه، بانک‌ها شامل سه دسته دولتی تخصصی، تجاری و خصوصی هستند و از این رو با مصوبات دولت سه برخورد متفاوت دارند، گفت: این مسئله موجب عدم تبعیت بانک های استان از مصوبه بانک مرکزی مبنی بر برداشتن محدودیت منابع و مصارف بانکی می شود.

وی با اشاره به بدهی اداره‌کل راه و شهرسازی و پیمانکاران به سازمان تأمین اجتماعی، اظهار داشت: سازمان تأمین اجتماعی به اداره‌کل راه و شهرسازی تا زمان تخصیص اعتبارات فرصت دهد تا بعد از تأمین منابع، بخشی از آن را به سازمان تأمین اجتماعی و بخشی را به پیمانکاران پرداخت کند.



تاریخ انتشار : 10 آبان 1396 17:19



» اخبار مرتبط:

  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد:به زودی 350 میلیارد ریال از کمکهای فنی اعتباری ...
  • دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد موظف به ارائه گزارش 3 و 6 ماهه شدند
  • سفر استاندار و هیئت اقتصادی استان «اُمسک» روسیه به کهگیلویه و بویراحمد
  • رئیس اتاق بازرگانی یاسوج:سفر دولت تدبیر و امید به استان کهگیلویه و بویراحمد ...
  • انتقادتند یک پیمانکار از سیاسیون:جابجایی اعتبارات در کهگیلویه و بویراحمد بر ...
  • » اشتراک گزاری خبر