مشروح اخبار


» راهپیمایی یوم الله 13 آبان در یاسوج و شهرهای کهگیلویه وبویراحمد با فریاد استکبارستیزی برگزار شد



همزمان با سراسر کشور راهپیمایی بزرگداشت روز 13 آبان « روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» با محوریت« ترویج اندیشه استکبار ستیزی» و با شعار «غیرت انقلابی» در یاسوج و دیگر شهرهای کهگیلویه وبویراحمد با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان برگزار شد.

به گزارش راک نیوز:راهپیمایان یاد و خاطره یوم الله 13 آبان یادآور سه واقعه مهم تبعید حضرت امام خمینی(ره) در 13 آبان 1343، اعتراض گسترده دانش آموزان به دخالت های آمریکا در امور داخلی ایران در 13 آبان 1357و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) در 13 آبان 1358 را گرامی داشتند.

راهپیمائی 13 آبان در یاسوج با حضور دکترعلی محمد احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد، اقشار مختلف مردمی، مسئولین استانی و شهرستانی، روحانیون، طلاب، نیروهای سپاه و بسیج و نظامی و انتظامی، نهادها، سازمان ها، ادارات، دانشجویان، دانش آموزان و صنوف مختلف با شکوهتر از سال های پیش برگزار شد.

این راهپیمایی که در شهر یاسوج، ساعت 10 صبح از میدان هفتم تیر، خیابان طالقانی به سمت خیابان جمهوری اسلامی و تا میدان امام حسین (ع) ادامه داشت، راهپیمایان با در دست داشتن پوستر و پلاکارد و شعار "مرگ بر آمریکا ومرگ بر اسرائیل" و...  انزجار خود را به استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی ابراز داشتند.

در راهپیمایی های همه شهرها و بخش های استان با بیان برخی از دشمنی ها و نشان دادن چهره کریه استکبارجهانی در سال های پر برکت انقلاب اسلامی، قطعنامه چند ماده ای نیز قرائت شد.



تاریخ انتشار : 13 آبان 1396 22:35



» اخبار مرتبط:

  • با حضور اقشار مختلف؛راهپیمایی ۱۳ آبان در گچساران برگزار شد
  • مسیرهای راهپیمایی 13 آبان در گچساران مشخص شد
  • معاون سیاسی امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: اقتدار ایران در راهپیمایی ...
  • چگونگی برگزاری راهپیمایی13 آبان درقلعه رئیسی
  • 13 آبان یک کلاس معرفت‌افزایی است
  • » اشتراک گزاری خبر



    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام