مشروح اخبار


» ضرورت رعایت پیوست های زیست محیطی در اجرای پروژه های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد



استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست بررسی وضعیت تصفیه خانه فاضلاب سی سخت گفت: تمامی پروژه های عمرانی استان باید دارای پیوست های زیست محیطی باشند.

به گزارش راک نیوز:علی محمد احمدی با بیان اینکه هر اصله درخت سرمایه ملی و ذخیره نسل های آینده است، گفت: توجه به درختان و محیط زیست نیز همانند جاده سازی دارای اهمیت است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: پیمان کاران پروژه ها از قطع درختان خارج از مسیر پروژه خودداری کرده و نسبت به اجرایی کردن تعهدات خود در حوزه پرداخت خسارات یا کاشت درخت بر اساس توافقات اقدام کنند.

احمدی با اشاره به پروژه ایستگاه پمپاژ "بن زرد:عنوان کرد: اشتغال زایی و حفظ اکوسیستم در اجرای چنین پروژه هایی مهم است و عملیات اجرایی آن نباید متوقف شود.
استاندار کهگیلویه وبویراحمد با تاکید بر اینکه استانداری نقش دستگاه هماهنگ کننده را در بین سایر دستگاه های اجرایی ایفا می کند، بیان کرد: رویه نادرستی است که استانداری باید تمامی مشکلات را حل کند و انتظار می رود مسئولان ارشد هر دستگاه و فرمانداران در این حوزه اقدامات لازم را انجام دهند.

وی اظهار داشت: قدرت رایزنی بین دستگاهی، قدرت حل مسئله و چانه زنی از ملاک های ارزیابی مدیران است و ما به دقت عملکرد مسئولان در این راستا را رصد می کنیم.



تاریخ انتشار : 13 آبان 1396 22:37



» اخبار مرتبط:

  • مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد:ضرورت پدافند غیر عامل در اجرای پرو ...
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد :مدیران جزیره‌ای عمل نکنند
  • تقدیر از فرمانداران گچساران و باشت به دلیل کیفیت بالای پروژه‌های عمرانی
  • بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد از پروژه محور پاتاوه دهدشت
  • روند فرسایشی برخی پروژه‌های عمرانی کهگیلویه
  • » اشتراک گزاری خبر