مشروح اخبار


» رئیس سازمان حج و زیارت گفت:کشته و زخمی شدن ۳ زائر کهگیلویه و بویراحمدی در جاده کاظمین- بغداد



رئیس سازمان حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: براثر تصادف یکدستگاه ون در جاده کاظمین به بغداد یکی از زائران این استان درگذشت و چند نفر نیز زخمی شدند.

 


رئیس سازمان حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد گفت: براثر تصادف یکدستگاه ون در جاده کاظمین به بغداد یکی از زائران این استان درگذشت و چند نفر نیز زخمی شدند.

به گزارش راک نیوز ، رحمان فاضلی  افزود: این ون ۱۵ نفر سرنشین داشته و عصر روز گذشته در حین انتقال انها از سامرا به کاظمین براثر تصادف واژگون شد.

رئیس سازمان حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: یکی از زائران به نام حاج عباسقلی گلستانی از بزرگان ایل سادات و مسئول زوار به دیار حق شتافت و یک خانم نیز دچار شکستی دست و پا شد.

وی بیان کرد: حال یکی ازمصدومین این حادثه نیز وخیم اعلام شد که با تلاش کادر پزشکی حال عمومی وی رضایت بخش است.
فاضلی عنون کرد: سایر سرنشینان نیز دچار زخم های سطحی شدند که تحت مداوا قرار گرفتند.
وی گفت: خدمات رسانی موکب های استان در کشور عراق به زایران کشورهای مختلف و استان به نحو مطلوبی در حال انجام است و زائران در حال تردد مسیر ۸۰ کیلومتری مرز تا حرم سیدالشهدا هستند.
به گزارش راک نیوز، رئیس سازمان حج و زیارت کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه تمامی زائران کهگیلویه و بویراحمد از مرز شلمچه وارد خاک عراق شدند، گفت: بسیاری از زائران هم استانی در حال بازگشت به کشور هستند.
وی ابراز داشت: به دلیل اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه شهرستان ها باشت و گچساران در مسیر زائران افغانی و پاکستانی از مرز شلمچه باید وارد خاک عراق شوند چندین موکب در این مسیر در گچساران، باشت، دهدشت نرسیده به دوراهی بهبهان و بهمئی در حال خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی هستند.



تاریخ انتشار : 18 آبان 1396 17:02



» اخبار مرتبط:

  • حذف عوارض خروج زائران اربعین از مرز شلمچه
  • بازداشت 300 زائر ایرانی اربعین در خاک عراق
  • افتتاح دفتر حج و زیارت در دهدشت
  • 16 شهید و 44زخمی در حمله به زائران ایرانی در عراق
  • ده‌ها کشته و زخمی در انفجارهای بغداد/ هتل زائران ایرانی در کاظمین یکی از اه ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام