مشروح اخبار


» پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد به زلزله زدگان مناطق غرب کشور



علی محمد علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی مصیبت جان باختن و مصدومیت تعدادی از هموطنان در زلزله مناطق غرب کشوررا تسلیت گفت.


پیام تسلیت مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد به زلزله زدگان مناطق غرب کشور

علی محمد علیمردانی مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد با صدور پیامی مصیبت جان باختن و مصدومیت تعدادی از هموطنان در زلزله مناطق غرب کشوررا تسلیت گفت.

به گزارش راک نیوز در این پیام آمده است: 

انا لله وانا الیه راجعون

وقوع حادثه غم بار زلزله در غرب کشور و درگذشت جمعی از هموطنان عزیز را به ملت شریف و به ویژه خانواده های مصیبت زده تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای بازماندگان صبر جزیل و برای مجروحان شفای عاجل طلب می نماییم.

اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد در کنار سایر دستگاه‌ها و نهادهای ذی ربط اقدامات لازم را برای کمک به آسیب دیدگان بعمل خواهد آورد.

به گزارش راک نیوز از مرکز لرزه نگاری کشوری، زمین لرزه ای به بزرگی 7 و 3 دهم ریشتر در ساعت 21 و 48 دقیقه و 16 ثانیه شامگاه یکشنبه استان های غربی کشورمان را لرزاند. 

مرکز وقوع این زمین لرزه استان کرمانشاه حوالی ازگله در طول جغرافیایی 45.9، عرض جغرافیایی 34.84 و عمق 11 کیلومتری زمین بوده است. 

این زمین لرزه در پنج کیلومتری ازگله، 25 کیلومتری تازه آباد، 37 کیلومتری باینگان، 112 کیلومتری سنندج و 122 کیلومتری کرمانشاه روی داده است.



تاریخ انتشار : 24 آبان 1396 12:35



» اخبار مرتبط:

  • زلزله گچساران را لرزاند+تصاویر
  • زمین لرزه دوگنبدان در استان گهگیلویه و بویر احمد را لرزاند
  • زلزله در کهگیلویه و بویر احمد /گچساران لرزید
  • شرق تهران لرزید
  • بوشهر سه بار لرزید
  • » اشتراک گزاری خبر