مشروح اخبار


» پیام تسلیت تبلیغات اسلامی فارس در پی وقوع زلزله در کرمانشاه خطاب به مدیرکل تبلیغات اسلامی این استان



خبر تلخ و تاسف بار وقوع زلزله در استان کرمانشاه و کشته و زخمی شدن جمعی از هموطنان غیورمان در این خطه قهرمان پرور موجی از غم و اندوه در دل مردم ایران اسلامی رقم زده است.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس، درپی وقوع حادثه دردناک زلزله در کرمانشاه،  روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی فارس به همین منظور پیام تسلیتی از طرف کارکنان تبلیغات اسلامی این استان خطاب به مدیر کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه و مجموعه همکاران سازمان در آن استان تدوین نمود.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

جناب آقای حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه،خبر تلخ و تاسف بار وقوع زلزله در آن استان و کشته و زخمی شدن جمعی از هموطنان غیورمان در این خطه قهرمان پرور موجی از غم و اندوه در دل مردم ایران اسلامی رقم زده است. مشیت و تقدیر الهی بر این قرار گرفت که در این ایام حزن و اندوه پایان ماه صفر،ایران اسلامی و کرمانشاه همیشه سرافراز با حادثه ای تلخ و ناگوار روبه‌رو شده و آزمایشی دیگر برای مردم این خطه که از پیشتازان عرصه دفاع از ملت و کشور اسلامیمان هستند به این شکل رقم خورده است.

اینک همه ی مردم ایران اسلامی نیز خود را موظف به کمک رسانی و خدمت به مردمی شریف،نجیب و اصیل می دانند که همیشه در صفوف اول خدمت رسانی و کمک به سایر نقاط حادثه دیده در کشور بوده اند و بدون شک ایران اسلامی با تمام قوا به یاری کرمانشاه غیور خواهد شتافت.

این مصیبت جانسوز و این غم و اندوه بزرگ برای مجموعه کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس و همه همکاران هم استانی سخت دردناک و ناگوار بوده و بدین طریق تسلیت خود را به شما مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه و مجموعه همکاران ارزشمند تبلیغات اسلامی آن استان اعلام نموده و آمادگی خود را جهت هرگونه همکاری با آن اداره کل به هر طریق ممکن اعلام می نماییم.



تاریخ انتشار : 24 آبان 1396 17:00



» اخبار مرتبط:

  • لرزه براندام کرمانشاه/سه روز عزای عمومی در استان کرمانشاه اعلام شد
  • مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر کرد
  • تقدیر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی از مسئول روابط عمومی تبلیغات اسلامی استان ...
  • پیام تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر به سردبیر "راک نیوز"
  • لوح تقدیر مقاله برتر به سید نورالله موسوی نیا
  • » اشتراک گزاری خبر