مشروح اخبار


» حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق مهرابی: ارادت عمیق به ائمه اطهار پیوند دوستی مردم ایران و افغانستان با یکدیگر را عمیق تر کرده است



مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس در دیدار با فعالین فرهنگی و مذهبی افغانستانی گفت: برادران افغانی همانند برادران و خواهران ایرانی خود در نقاط مختلف ایران زندگی می‌کنند.

به گزارش راک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان فارس،جمعی از فعالین فرهنگی و مذهبی کشور افغانستان ساکن در شیراز با حضور در دفتر مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس با ایشان دیدار و گفت و گو کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق مهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس در این دیدار گفت:پیوندعمیق فرهنگی و مذهبی بین برادران افغانی و ایرانی پیوندی ریشه دار و اصیل است و آنچه ریشه های این پیوند و دوستی را محکم تر کرده است محبت و ارادت عمیق هر دو ملت به ائمه اطهار (ع) است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس با اشاره به حضور میلیونی شهروندان افغانستان در نقاط مختلف ایران گفت: برادران افغانی همانند برادران و خواهران ایرانی خود در نقاط مختلف ایران زندگی می‌کنند و مشغول به کار و فعالیت هستند و جمع کثیری از این مردم شریف همانند شما عزیزان با حفظ دغدغه های فرهنگی و مذهبی مراسم و مناسبت های مختلف را گرامی می دارید که در نوع خود قابل تحسین است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مهرابی مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس افزود:

همدلی و همزبانی دو ملت با وجود ظرفیت های علمی، فرهنگی،مذهبی و اقتصادی مشترک مرزهای کشورها را از میان برداشته و مردم هر دو کشور در تمامی عرصه ها همچون ید واحده ای در خدمت اسلام و بشریت اهتمام می ورزند.

در ادامه این نشست نیز این فعالین فرهنگی و مذهبی، تلاش های مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس و همکاری های دوجانبه این مجموعه با خود را تحسین برانگیز خوانده و گفتند:

عمیقا از همکاریهای این سازمان علی الخصوص در استان فارس و خاصه شهر شیراز در خصوص همکاری در برگزاری مراسم عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) در ماههای محرم و صفر تشکر و قدردانی ویژه ای داریم.

شایان ذکر است در پایان این دیدار صمیمانه لوح سپاسی به یادبود از طرف فعالین فرهنگی و مذهبی کشور افغانستان با عنوان هیئت یحیی ابن زید سیدالشهدای شیراز به مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس اهداء شد.



تاریخ انتشار : 24 آبان 1396 17:03



» اخبار مرتبط:

  • پیام تسلیت تبلیغات اسلامی فارس در پی وقوع زلزله در کرمانشاه خطاب به مدیرکل ...
  • مدیر کل تبلیغات اسلامی استان فارس: اجتماع عظیم اربعینیان در سومین حرم اهل ب ...
  • فعالیت 1280 هیات مذهبی در کهگیلویه و بویراحمد
  • یک «کهگیلویه وبویراحمدی » مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی فارس شد +عکس
  • رصد و آسیب‌شناسی معضلات فرهنگی ضروری است
  • » اشتراک گزاری خبر