مشروح اخبار


» نشست خبری فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج



فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه گفت: همزمان با هفته بسیج 61 برنامه با 42 عنوان برنامه در این شهرستان برگزار خواهد شد.

به گزارش راک نیوز؛صبح امروز سرهنگ پاسدار سعید برومندزاده در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته بسیج برگزار شده بود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان، اظهار داشت: بسیج یک تفکری است و هر جا این تفکر شکل گرفت بن‌بست‌ها شکسته شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه، برپایی موکب اربعین در کل کشور را نشانه‌ای از تفکرات بسیجی عنوان و تصریح کرد: روحیات بسیجی مردم است که بحران‌ها را مدیریت می‌کند.

وی با بیان اینکه اگر روحیه بسیجی نبود الان وضعیت در عراق، سوریه و لبنان چیز دیگری بود، گفت: با همین روحیه بسیجی همه تحلیلات دشمن نقش برآب می‌شود.

برومندزاده، برنامه‌های هفته بسیج در کهگیلویه را 61 برنامه با 42 عنوان برنامه ذکر کرد و بازدید و حمایت از مزارع کشاورزی، دیدار با خانواده‌های شهداء، غبارروبی قبور شهدا، برگزاری همایش‌های علمی کشاورزی توسط بسیج مهندسین، برگزاری یادواره شهدا آبروی محله، اعزام اکیپ پزشکی به مناطق محروم و نشست‌های بصیرتی را از جمله این برنامه‌ها عنوان کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه، اهداء سه مورد جهیزیه به زوج‌های بی‌بضاعت، محفل انس با قرآن، اجرای مسابقات ورزشی، اردوی جهادی سه روزه، نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر و اجتماع بزرگ بسیجیان را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج در شهرستان برشمرد/فارس



تاریخ انتشار : 24 آبان 1396 17:15



» اخبار مرتبط:

  • ویژه برنامه‌های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کهگیلویه به مناسبت دهه فجر تشریح ...
  • اجرای 49 عنوان برنامه طی هفته بسیج در گچساران
  • فرمانده سپاه گچساران:خبرنگاران و اصحاب رسانه سربازان نظام جمهوری اسلامی در ...
  • برنامه‌های هفته بسیج کهگیلویه تشریح شد
  • تمام کارکنان ادارات گچساران بسیجی هستند
  • » اشتراک گزاری خبر