مشروح اخبار


» اقدام شایسته یک مقام مسئول هواپیمایی آسمان در شیراز



هفته گذشته درحالی که 95مسافر بهمراه بخشی از کمک های ارسالی به زلزله زدگان کرمانشاهی با یک فروند هواپیمای فوکر 100 آسمان ایرلاین فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز را به مقصد کرمانشاه ترک میکردند حدود سی دقیقه بعداز ترک فرودگاه بعلت پدید آمدن نقص فنی در هواپیما ،راه رفته را برمیگردد و درفرودگاه...

هفته گذشته درحالی که 95مسافر بهمراه بخشی از کمک های ارسالی به زلزله زدگان کرمانشاهی با یک فروند هواپیمای فوکر 100 آسمان ایرلاین فرودگاه شهید آیت الله دستغیب شیراز را به مقصد کرمانشاه ترک میکردند حدود سی دقیقه بعداز ترک فرودگاه بعلت پدید آمدن نقص فنی در هواپیما ،راه رفته را برمیگردد و درفرودگاه مبدا به زمین می نشیند.

به گزارش راک نیوز از شیراز؛ تجربه تاخیرهای مکرر در طی سالیان گذشته توسط ایرلاین های داخلی و درحالیکه مسافران برگشته از میانه راه هرگز تصور نمیکردند دقایقی بعد با هماهنگی های رئیس ایستگاه هواپیمایی آسمان ومجموعه مدیریتی درشیراز ،مسافران به مقصد کرمانشاه با یک فروند هواپیما به سوی غرب کشور راهی شدند.

به گزارش راک نیوز از شیراز ؛ از رده خارج شدن یک فروند هواپیما که قرار بود تا آخر شب درچندین مسیر هوایی مسافر جابجاکند مشکلی است که برای چندصد نفر میتواند لغو ناخواسته سفر را بهمراه داشته باشد ، اما درایت های حبیب نیکبخت رئیس ایستگاه هواپیمایی آسمان در فرودگاه شیراز که میتوان از آن بعنوان ره آورد تجربه ای اقتصادمقاومتی و بهره وری حداکثری از همه داشته ها نام بردبه کمک آمد تا همه چیز وقف مراد مسافران این شرکت هواپیمایی برآورده شود.

براساس این گزارش علاوه بر انجام پرواز مجدد شیراز به کرمانشاه ، انتقال مسافران از مسیرهای تهران به شیراز -شیراز به بندرعباس و شیراز به تهران با کم ترین زمان انتظار برای مسافرانی که این ایرلاین داخلی و پرسابقه را انتخاب نموده بودند با هماهنگی های لازم صورت پذیرفت.

گفتنی است علاوه بر رضایت مسافران از تلاش های صورت پذیرفته یک منبع آگاه در فرودگاه شهید دستغیب شیراز به خبرنگار اقتصادی راک نیوز گفت : مدیران فرودگاهی نیز از هماهنگی ها و مدیریت های رئیس ایستگاه آسمان ایرلاین درطی شرایط پیش آمده در روز 24 آبان ماه قدردانی نمودند.

به گزارش راک نیوز ، بیشتر ناوگان این شرکت را هواپیماهای فوکر ۱۰۰ که دارای ظرفیت ۱۰۵ نفر هستند تشکیل داده‌است. دفتر مرکزی این شرکت در تهران قرار دارد و دارای دو پایگاه فعال در شیراز ومشهد است.

پایگاه جنوب کشور این شرکت هواپیمایی در شیراز مستقر میباشد که پرواز به مراکز استان ها به درازای زاگرس از یاسوج تا کرمانشاه وبه پهنای خلیج فارس از بوشهر وبندرعباس تادبی و مسقط را برعهده دارد.

گزارش: خدایار درخش



تاریخ انتشار : 2 آذر 1396 02:32



» اخبار مرتبط:

  • پرواز تهران -یاسوج در شیراز نشست+پیشنهاد عجیب خلبان پرواز !
  • تاخير 5 ساعته پرواز شيراز – تهران /مسافران سرگردان
  • شرایط بد جوی مسافران دبی -بوشهر را در شبراز زمین گیر کرد
  • شرایط بد جوی پرواز دوبی -بندرعباس را راهی شیراز کرد
  • نقص فنی پرواز کویت-مشهد را در شیراز به زمین نشاند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام