مشروح اخبار


» اعترافی تلخ اما بموقع ؛ اصولگرایان حامی “تاجگردون” پشیمان هستند



یک فعال سیاسی اصولگرای شهرستان گچساران تاکید کرد اصولگرایان حامی نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در انتخابات دور گذشته از این حمایت ابراز پشیمانی می کنند.

یک فعال سیاسی اصولگرای شهرستان گچساران تاکید کرد اصولگرایان حامی نماینده گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی در انتخابات دور گذشته از این حمایت ابراز پشیمانی می کنند.

به گزارش راک نیوز به نقل از کبنا، یدالله مرادی با بیان این مطلب گفت: اصولگرایانی که  از تاجگردون حمایت کرده اند باید  پاسخگو باشند اما تا جایی که من اطلاع دارم و با این افراد در  ارتباط  هستم می گویند دچار اشتباه شدیم و خطا کردیم.

وی حمایت بخشی از اصولگرایان از ” تاج گردون ” را به دلیل مسائل قومی و  ترک و لر بودن انتخابات اخیر دانست و افزود : بخشی از حامیان اصولگرای تاج گردون به دلیل حضور نداشتن  یک نامزد شناخته شده لر بود اما همین افراد هم به این نتیجه رسیده اند که اشتباه  کرده و نباید این این اتفاق تکرار  شود .

این فعال سیاسی با تشریح برنامه های اصولگرایان در حوزه انتخابیه گچساران و باشت افزود: جریان اصولگرایی در انتخابات آینده با کاندیدای واحدی وارد عرصه خواهد شد و بعید می دانم که از نماینده فعلی حمایت کنند.

مرادی خاطر نشان کرد: نماینده فعلی در زمان انتخابات از شعارهای اصولگرایی استفاده میکرد و توانست بسیاری از اصولگرایان را با همین شیوه جذب نماید و اصولگرایان نیز با تصور اینکه تاج گردون می تواند یکسری کارهای را انجام دهد به او رای دادند اما همین افراد هم به اشتباه خود اعتراف می کنند.

وی تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری خیلی از این افراد از آقای رئیسی حمایت کردند که این خود بیانگر این است که  آنها مبانی جریان فکری خود را  همچنان قبول دارند و اصولگرا هستند.

این فعال سیاسی با اشاره به اینکه هرجریان سیاسی به دنبال  دستیابی به اهداف بلند است ادامه داد: جریان اصولگرایی در گچساران نیز به دنبال این است که با یک نیروی اصولگرای شناخته شده و ثابت قدم در انتخابات آینده مجلس حضور داشته باشد.

مرادی در پاسخ به اینکه اگر جریان اصولگرایی گچساران به گزینه واحدی نرسد چه خواهید کرد؟ گفت: اگر اصولگرایان  به یک گزینه واحدی نرسند دچار تشتت گسترده هم نیستند و تلاش می کنیم با نیروی که در امتحانات سیاسی درس پس داده باشد نه از افرادی که اصطلاحا دوزیست هستند قطعا به یک انسجامی خواهیم رسید.

این فعال سیاسی درباره احتمال حضور فولادی وندا و خورشیدی دو کاندیدای شکست خورده اصولگرایان در انتخابات ادوار گذشته مجلس گفت: تا این لحظه  برروی فرد خاصی صحبت نشده و هر احتمالی ممکن  و در آینده مشخص خواهد شد که روی چه شخصی بحث و تبادل نظر کنیم .

مرادی با  بیان اینکه هنوز بر سر اینکه کاندیدای دوره آینده اصولگرایان گچساران و باشت ترک با شد یا لر به جمع بندی نرسیده ایم تاکید کرد: در ماهای اینده بهتر می توانیم در این خصوص  تصمیم بگیریم هرچند این  مسئله مهم نیست  اما در این دوره زمینه انسجام بهتری وجود دارد.

این فعال سیاسی با تاکید بر اینکه اصولگرایی یک حزب مشخص با مرامنامه و اساسنامه و ساختار حزبی نیست گفت:  افراد یکسری باورهای کلی دارند که با این جریان فکری اصولگرایی اشتراک دارد.

وی با بیان اینکه وقتی شخصی یک جریان فکری را قبول دارد باید در فضای انتخابات از کاندیدای مورد نظر جریان فکری خود انتخاب کنند، تصریح کرد: باید بذیریم که جریان اصولگرایی نیاز به پوست اندازی جدی دارد.

 



تاریخ انتشار : 3 آذر 1396 03:25



» اخبار مرتبط:

  • مهندس محمدعطریانفر:عصبانیت قالیباف به دلیل حضور رئیسی است
  • واکنش عضو تشکل اصولگرایان گچساران به خبر یک سایت محلی : پیوندما با تاجگردون ...
  • نشست اصولگرایان در زادگاه "تاجگردون" برگزار شد
  • نشست اصولگرایان گچساران برای شکست "تاجگردون "درانتخابات مجلس
  • رقابت در انتخابات آینده درون جریان اصولگرایی است
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام