مشروح اخبار


» موفقیت عکاس کهگیلویه وبویراحمدی درنخستین جشنواره ملی عکس نگاران در زاهدان



آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی عکس نگاران پنجشنبه شب با تجلیل از هشت برگزیده عکاسی در تالار اشراق مجتمع فرهنگی هنری زاهدان برگزار شد.


آیین اختتامیه نخستین جشنواره ملی عکس نگاران پنجشنبه شب با تجلیل از هشت برگزیده عکاسی در تالار اشراق مجتمع فرهنگی هنری زاهدان برگزار شد.
به گزارش راک نیوز ؛این جشنواره ملی با هدف جلب همه نگاهها به ظرفیت های فراوان سیستان و بلوچستان به شیوه جشنواره - اردویی برای نخستین بار در استان سیستان وبلوچستان برگزار شد.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان در این آیین نداشتن تشکل در زمینه عکس را از جمله مشکلات گذشته این استان ذکر کرد و گفت: پارسال با راه اندازی کانون عکاسان استان اقدامات ارزنده ای در این حوزه انجام شد به طوری که برگزاری نخستین جشنواره ملی عکس نگاران از آن جمله است.
حسین مسگرانی معرفی چهره واقعی سیستان و بلوچستان و تغییر نگاه های منفی به استان را از جمله اهداف برگزاری این جشنواره ملی ذکر کرد.
به گزارش راک نیوز،85 عکاس ملی و استانی با حضور در نخستین جشنواره ملی عکس نگاران، از حدود 2 هفته قبل کار به تصویر کشیدن ظرفیت ها، توانمندی ها و زیبایی های فرهنگی و گردشگری این نقطه از ایران اسلامی را آغاز کردند. 
نفرات برگزیده جشنواره ملی عکس نگاران در 2 بخش چشم انداز شهری و طبیعت معرفی شدند.
محمد همتی، بردیا سعادت و سروش جوادیان به ترتیب در بخش چشم انداز طبیعت به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب شدند و سعید عرب زاده نیز مورد تقدیر هیات داوران قرار گرفت و در بخش چشم انداز شهری نیز مجید شقایی فلاح، اسحاق آقایی و زبیر موحد به عنوان اول تا سوم و حامد غلامی نیز شایسته تقدیر انتخاب شدند.
گفتنی است ، اسحاق آقایی عکاس برجسته کهگیلویه وبویراحمدی است که تاکنون در جشنواره های داخلی و خارجی توانسته موفقیت هایی را کسب نماید.



تاریخ انتشار : 3 آذر 1396 15:00



» اخبار مرتبط:

  • عکاس کهگیلویه وبویراحمدی برگزیده جشنواره سراسری قاب حماسه شد
  • عکاس یاسوجی جایزه دوم جشنواره ملی عکس اقوام ایرانی را کسب کرد
  • داوران نخستین جشنواره ملی داستان کوتاه خلیج فارس معرفی شدند
  • ازکوچ عشایر بویراحمد تا دیوار چین
  • 6 اثر از عکاسان هم استانی به جشنواره عکس زمان در اراک راه یافت
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler