مشروح اخبار


» عامل مزاحمت در شبکه اجتماعی تلگرام ، دستگیر شد



رئیس پلیس فتا استان  کهگیلویه و بویراحمد از دستگیری عامل مزاحمت های سایبر برای فردی در شبکه اجتماعی تلگرام توسط پلیس فتا استان خبر داد .

راک نیوز/سرگرد "روح الله شهبازی پور" رئیس پلیس فتا استان در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس در تشريح اين خبر بیان داشت : در پي شکايت فردی مبني بر مزاحمت سایبری و فردي ناشناس در شبکه اجتماعي تلگرام چندين تصوير از اينجانب را بر روي پروفايلم ذخيره نموده و با دستکاري این تصاوير ، خانواده و بستگانم را مورد فحاشي و تهمت قرار داده و سپس در گروه هاي مختلف آن را منتشر کرده است که اين موضوع موجب هتک حيثيت و خدشه دار شدن آبروي خانوادگي اينجانب شده است ، رسيدگي به موضوع در دستور كار تيمي از كارشناسان پليس فتا قرار گرفت.

سرگد "شهبازی پور " افزود : كارشناسان پليس فتا پس از بررسي دقيق اظهارات شاکي پرونده با استفاده از اقدامات فنی متهم را شناسايي و به پليس فتا احضار کردند.

وی تصریح کرد: متهم که جوانی حدودا 20 ساله و از آشنایان شاکی است در مواجهه با ادله ديجيتالي بدست آمده به بزه انتسابي اعتراف و انگیزه اش را این کار انتقام جوئی اعلام کرد.

رئیس پلیس پلیس فتا استان کهگیلویه و بویراحمد  خاطر نشان کرد: فضاي سايبري مکاني براي عقده گشايي و کينه جويي نيست و هيچ رد پايي از چشم تيزبين پليس دور نخواهد ماند و هر كسي كه به هر نحو اقدام به مزاحمت و هتك حيثيت در محيط مجازي کند بر اساس قانون جرائم رايانه اي افزون بر اعاده حيثيت به حبس و جزاي نقدي محكوم مي شود.

سرگرد شهبازی پور در پایان گفت: پلیس فتا به‌صورت شبانه‌روزی آمادگی رسیدگی به شکایت شهروندان را دارد و از عموم مردم درخواست داریم در صورت مواجهه با هرگونه جرائم رایانه‌ای مراتب را سریعاً از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش تماس‌های مردمی گزارش کنند.




تاریخ انتشار : 3 آذر 1396 18:01



» اخبار مرتبط:

  • انتقام‌جویی به بهانه اختلافات خانوادگی در بندرعباس
  • مدير كانال هتاك تلگرامی در فسا دستگير شد/دستگيری عامل انتشار تصاوير خصوصی ا ...
  • ماجراي فريب‌ ده‌ها دختر نوجوان در شيراز /قربانيان مرد تلگرامي در صف دادگاه!
  • هتک حیثیت بازیکن تیم ملی در فیسبوک
  • ارسال پيامک‌هاي غير اخلاقي به زنان و دختران
  • » اشتراک گزاری خبر