مشروح اخبار


» خیزبانوان برای نمایندگی مجلس دربویراحمدودنا ؛ در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی بدون شک زنان نامزد انتخاباتی خواهند داشت



عضو سابق شورای شهر یاسوج گفت : در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بدون شک زنان نامزد انتخاباتی خواهند داشت.

 

زهرا زمانی،  افزود: اکنون جای بانوان در شورای شهر پنجم یاسوج بخوبی احساس می شود و امیدواریم با ورود یک خانم به مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا شاهد رشد و بالندگی دوچندان بانوان در عرصه های مختلف بویژه عرصه باشیم.


عضو سابق شورای شهر یاسوج گفت : در انتخابات یازدهم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بدون شک زنان نامزد انتخاباتی خواهند داشت.

 

به گزارش خبرنگار یاسی راک نیوز ؛ زهرا زمانی، در گفت و گو با ایلنا از یاسوج گفت: به طورحتم در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی شاهد حضور کاندیداهای انتخاباتی بانوان در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا بوده و براین باورم که این حضور می‌تواند بسیار مثمرثمر باشد.

 

وی با بیان اینکه نامزد بانوان در انتخابات بویراحمد و دنا بایستی اعتماد مردم را جلب و از سویی بر روی موضوعات مختلف اشرافیت کامل داشته باشد،اظهارداشت: براین باورم که بانوان می‌توانند بهتر و موفق تر باشند.

 

این عضو شورای چهارم شهر یاسوج افزود: ممکن است که بانوان در حیطه فیزیکی نسبت به آقایان ضعیف تر باشند اما در حوزه مدیریتی ثابت کرده اند که از بسیاری افراد موفق تر عمل نموده اند.

 

زمانی، راه نیافتن بانوان به شورای پنجم شهر یاسوج را تجربه تلخی دانست که شایسته نیست در شوراهای بعدی تکرار شود، خاطرنشان کرد: باید به سمت و سویی حرکت کرد که این تجربه تلخ در انتخابات ها تکرار نشود.

 

وی گفت: نبود برنامه ریزی مناسب از سوی نامزدهای خانم در انتخابات پنجم شورای اسلامی شهر یاسوج یکی دیگر از دلایل موفق نبودن آنان در این انتخابات بود.

 

این استاد دانشگاه باتاکید براینکه باید برنامه ریزی های اصولی برای موفقیت در انتخابات ها صورت گیرد، اظهارداشت:‌ بدون شک در انتخابات مجلس شورای اسلامی این برنامه ریزی ها شکل خواهد گرفت.

 

وی افزود: اکنون جای بانوان در شورای شهر پنجم یاسوج بخوبی احساس می شود و امیدواریم با ورود یک خانم به مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا شاهد رشد و بالندگی دوچندان بانوان در عرصه های مختلف بویژه عرصه باشیم.



تاریخ انتشار : 12 آذر 1396 03:39



» اخبار مرتبط:

  • تمامی نامزدهای انتخاباتی شورای شهر یاسوج تائید صلاحیت شدند
  • بانوی اصلاح طلب کاندیدای پنجمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر یاسوج شد
  • تازه ترین خبرازسرنوشت انتخابات درحوزه انتخابیه بویراحمد ودنا+بازشماری مجدد ...
  • معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد: 17 نامزد انتخاباتی قصد ...
  • طرح استانی شدن انتخابات مجلس ردشد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler