مشروح اخبار


» باحضورمسئولان استان خوزستان برگزار گردید: جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره ملی گل نرگس بهبهان



دستگاه‎های اجرایی مربوط و صداوسیما باید بکوشند تا با تبلیغات مناسب به گونه‎ای عمل کنند تا جشنواره ملی گل نرگس بهبهان نمود بهتری داشته باشد.

دستگاه‎های اجرایی مربوط و صداوسیما باید بکوشند تا با تبلیغات مناسب به گونه‎ای عمل کنند تا جشنواره ملی گل نرگس بهبهان نمود بهتری داشته باشد.
به گزارش راک نیوز از بهبهان ؛ مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری  در اولین جلسه شورای سیاستگذاری جشنواره ملی گل نرگس بهبهان که بعدازظهر یکشنبه ۱۲ آذرماه ۹۶ با حضور غلام‌رضا شریعتی، استاندار خوزستان، خسرو نشان، مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان، علی مظفری، فرماندار بهبهان و نیز برخی مسئولان دستگاه‎های اجرایی استان در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد، با بیان این‎که استان خوزستان با وجود پتانسیل‎هایی که در زمینه گردشگری در حوزه‎های طبیعی و تمدنی دارا است، به برگزاری چنین جشنواره‎هایی نیاز دارد اظهار کرد: باید برای تبلیغات و اطلاع‌رسانی این جشنواره در استان‎های همجوار و تهران نیز برنامه‎ریزی مدونی صورت گیرد.

 

او در ادامه با تقدیر از مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان به جهت رساندن سطح جشنواره از استانی به ملی، از همه دستگاه‎های مربوط و نیز صداوسیما خواست تا با تلاش بیشتر و تبلیغات مناسب در قبل، حین و بعد از برنامه‎ها به گونه‎ای عمل کنند تا جشنواره نمود بهتری داشته باشد.

 

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خوزستان با اشاره به ظرفیت‎های غنی استان خوزستان در زمینه گردشگری عنوان کرد: می‎توان با سیاست‎گذاری، برنامه‎ریزی و هم‎فکری همه دستگاه‎ها، جشنواره‎هایی همچون گل نرگس را را پررنگ و شهروندان را درگیر ماجرا کرد.

 

کریمی‎کیا با اشاره به اهدای هشت‎هزار شاخه گل نرگس به آستان قدس رضوی به عنوان یکی از برنامه‎های جشنواره افزود: با تصویربرداری و مستندسازی از این بخش از برنامه، این جشنواره پررنگ‎تر جلوه خواهد کرد و قابلیت‎های استان خوزستان به نمایش درخواهد آمد.

 

او با بیان این‎که به دور از هرگونه تعصب نسبت به خوزستان باید تلاش کرد تا چنین جشنواره‎هایی هرسال بهتر و پرشورتر از سال قبل برگزار شود تأکید کرد: جشنواره گل نرگس بهبهان به عنوان رویدادی فرهنگی، اجتماعی و طبیعی باید به بهترین نحو برگزار شود تا بتوان خاطره خوبی را از آن در اذهان شهروندان کل کشور برجا گذاشت.



تاریخ انتشار : 13 آذر 1396 15:32



» اخبار مرتبط:

  • جشنواره ملی کوچ عشایر کهگیلویه وبویراحمد تیرماه برگزار می شود
  • توجه ویژه استاندار کهگیلویه و بویراحمد به سی و پنجمین جشنواره بین المللی فی ...
  • جشنواره منطقه ای برف با حضور 5 استان در یاسوج برگزار می شود
  • آغاز جشنواره ملی موسیقی فجر فردا در یاسوج
  • در جشن بزرگ نرگس بهبهان بزرگترین سبد گل جهان رونمایی شد.
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler