مشروح اخبار


» وعده ای که بعد از 14 سال محقق خواهد شد؛بهره برداری از باند اول پل سوم بشار تا پایان سال96



مدیر کل راه وشهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت در صورت مساعد بود شرایط باند اول پل سوم بشار یاسوج تا پایان سال96به بهره برداری خواهد رسید.


وعده ای که بعد از 14سال محقق خواهد شد؛بهره برداری از باند اول پل سوم بشار تا پایان سال96

مدیر کل راه وشهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت در صورت مساعد بود شرایط باند اول پل سوم بشار یاسوج تا پایان سال96به بهره برداری خواهد رسید.

علی محمد علیمردانی در حاشیه بازدید رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه وبویراحمد از عملیات اجرایی پل سوم بشار گفت:پل سوم بشار از جمله طرح های دارای اولویت اداره کل راه وشهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد است.

علیمردانی تصریح کرد که با بهره برداری از پل سوم بشار ترافیک در سطح شهر یاسوج بطور قابل ملاحظه ای کاهش می یابد.

مدیر کل راه وشهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد افزود:این پل به طول130 متر و دارای دو دهانه 25 متری و دو دهانه 45 متری است که دو باند رفت و برگشت با عرض هر کدام 11 متر دارد و تا کنون 35 میلیارد ریال هزینه در برداشته و عملیات ساخت آن در سالهای اخیر به دلیل کمبود اعتبار و تملک 21 هزار مترمربع از زمین های کشاورزی اطراف آن متوقف شده بود.

علیمردانی یادآور شد:ساخت این پل نقش مهمی در پدافند غیر عامل ایفا می‌کند بطوری که بار ترافیکی قسمتی از شهر یاسوج را که اکنون بر روی پل‌های شماره یک و دو است کم می‌کند.

وی افزود: پیشتر برای عبور از رودخانه بشار و ارتباط با دشت سررود جنوبی ، روستاهای اقماری و مناطق جنوبی کهگیلویه و بویراحمد تنها دو پل در جنوب شهر یاسوج احداث شده که یکی به مسیر رفت و دیگری به مسیر برگشت اختصاص دارد.

تخصیص 190 میلیارد ریال به پروژه پل‌ سوم بشار یاسوج

در ادامه رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت که 190 میلیارد ریال اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان بویراحمد برای شتاب بخشی و تکمیل پل‌ سوم بشار یاسوج اختصاص یافت.

حسن نوروزی ابراز امیدواری کرد که با بهره برداری از این طرح مهم عمرانی در یاسوج معضل گره ترافیکی در این شهر توریستی حل شود.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی پل سوم بشار یاسوج به طول 130 متر از سال 82 آغاز شده است، افزود: معطل ماندن و طولانی شدن روند اجرای این پل که یکی از طرح‌های مهم عمران شهری محسوب می‌شود، سبب نارضایتی عمومی مردم شده بود.



تاریخ انتشار : 19 آذر 1396 22:09



» اخبار مرتبط:

  • پایان عمر مفید پل «بشار یاسوج»+تصویر
  • یک هزار و ۱۶۸ چاه در کهگیلویه‌وبویراحمد غیرمجاز است
  • شروع پروژه خیابان ساحلی حدفاصل پل سوم بشار به پل مختار از 15 خرداد
  • غرق شدن یک زن گردشگر در رودخانه بشار
  • خانواده ای که با گریه وعزا یاسوج را ترک کردند!
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام