مشروح اخبار


» استاندار لرستان تکذیب کرد: انتصاب مدیرکل کل میراث فرهنگی از کهگیلویه وبویراحمدقطعی نیست



درپی انتشار خبری در فضای رسانه ای و شبکه های مجازی مبنی بر انتصاب مدیران غیر بومی و کهگیلویه وبویراحمدی در استان لرستان دکتر خادمی به این مطالب واکنش


درپی انتشار خبری در فضای رسانه ای و شبکه های مجازی مبنی بر انتصاب مدیران غیر بومی و کهگیلویه وبویراحمدی در استان لرستان دکتر خادمی به این مطالب واکنش نشان داد.
به گزارش خبرنگار راک نیوز ؛ سید موسی خادمی شامگاه چهارشنبه در نشست شورای گفت و گوی بخش خصوصی با دولت در سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم‌ آباد افزود: به دنبال تغییرات زیادی در پست های مدیریتی نخواهیم بود اما ممکن است برخی مدیران تغییر کنند.
وی افزود: همانطور که قرار است از نیروهای بومی در پست های مدیریتی استفاده کنیم احتمال احتمال ورود نیروهای غیر بومی دیگری نیز به استان وجود دارد.
استاندار لرستان هدف از این جابه ‌جایی را بهبود و توسعه امور استان دانست و گفت: ما آمده ‌ایم تا خود را وقف مردم و توسعه لرستان کنیم.
وی افزود: گاهی ممکن است نیروهای بومی معرفی کنیم اما وزارتخانه نپذیرد چرا که انتصاب برخی مدیران خارج از حوزه استانداری تمام و کمال به دست من نبود و وزارتخانه نظر می دهد.
استانداری لرستان درخصوص انتصاب معاون اقتصادی خود و حاشیه ‌های به وجود آمده در فضای مجازی اظهار کرد: برخی دوستان جغرافیای ضعیفی دارند چرا که معاون اقتصادی استانداری اهل چهار محال بختیاری است ولی برخی آن را با کهکیلویه و بویر احمد قاطی کرده اند.
وی با اشاره به خبری در مورد انتصاب رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری لرستان گفت: هنوز انتصاب مدیر میراث فرهنگی قطعی نشده است.
گفتنی است پیش از این زسانه خبرداده بودند؛

طی حکمی از سوی “علی اصغرمونسان” معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور “سید امین قاسمی” به‌جای غلامرضا سیلمانی به‌عنوان مدیرکل میراث فرهنگی لرستان منصوب شد.وی دانش‌آموخته مهندسی عمران و سابقه طولانی در حوزه مدیریتی میراث فرهنگی ،صنایع‌دستی و گردشگری است.

قاسمی اهل استان کهکیلویه و بویراحمد است که سوابق معاونت گردشگری و معاونت سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی ،صنایع‌دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد و همچنین معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی استان فارس را در کارنامه خود دارد.


به گزارش راک نیوز این هجمه ها درحالی علیه دکتر خادمی درلرستان مطرح میگردد که دکتر علی محمدی استاندار فعلی کهگیلویه وبویراخمد فقط دریک روز دو مدیرهم استانی خود را درمناصب مهم و کلیدی در استانداری  منصوب نمود واز سوی کسی مخالفتی صورت نپذیرفت.



تاریخ انتشار : 23 آذر 1396 07:09



» اخبار مرتبط:

  • 14 اقامتگاه بوم گردی در کهگیلویه و بویراحمد ایجاد می‌شود
  • 22اثر صنایع دستی کهگیلویه وبویراحمد به مرحله داوری دریافت نشان ملی راه یافت
  • تغییرات مدیریتی در گردشگری کهگیلویه وبویراحمد/عزل مدیران گردشگری باشت وچرام
  • 3 نمایندگی میراث فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد به اداره تبدیل شدند
  • معاون جدید اداره کل میراث فرهنگی استان منصوب شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler