مشروح اخبار


» فرار مدیران یا بی رغبتی به ماندن /مدیرکل بنیا دشهید هم رفت



 میگویند به دلیل اصرار خانواده های معظم شهدا و ایثار گران استان هرمزگان برای بازگرداندن دست گزین بالاخره این اصرارها نتیجه داد و ایشان به آن استان برگشتند.اکنون کسی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه بویراحمد نیست و مشخص هم نیست که چه موقع مدیرکل جدید معرفی می‌شود.

 راک نیوز :  کارشناس مسول روابط عمومی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران کهگیلویه وبویراحمد از خداحافظی زود هنگام مدیر کل این نهاد ارزشی خبر داد و اظهار داشت:"اسحاق دست گزین"دیگر مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نسیت.

" سید مهرعلی مختارنیا" در گفتگو اختصاصی با "ایلنا " در یاسوج گفت:به دلیل اصرار خانواده های معظم شهدا و ایثار گران استان هرمزگان برای بازگرداندن دست گزین بالاخره این اصرارها نتیجه داد و ایشان به آن استان برگشتند.

وی افزود: دست گزین 2ماه و 15روز است که مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان کهگیلویه و بویراحمد شده و در این مدت به طور هم زمان مدیرکلی بنیاد شهید استان هرمزگان که قبلا نیز مدیرکل آنجا بوده را بر عهده داشته است.

مختارنیا تصریح كرد: اکنون کسی مدیرکل بیناد شهید استان کهگیلویه بویراحمد نمی باشد و مشخص نیست که چه موقع مدیر کل جدید معرفی می‌شود.
راستش را بخواهی ما هم کلی سوال داریم اما نمیدانیم از چه کسی بپرسیم زیرا وقتی بالاترین مقام اجرایی استان نا خواسته میرود قصه رفتن مدیران کل  شاید شنیدنش بسیار سخت نباشد .اما نمیشود از این پرسش گذشت که اگر دست گزین  آنقدر مدیر شایسته ای هست که مردم هرمزگان برای بازگتش اینقدر تلاش میکنند ؟واکنش مسئولان ما در این بین چی بوده است ؟



تاریخ انتشار : 15 شهریور 1391 17:32



» اخبار مرتبط:

  • اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان لنده افتتاح شد + تصاویر
  • سرپرست بنیاد شهید بویراحمد منصوب شد
  • سیدمصطفی مهدی مدیرکل بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد شد
  • حکم جانباز ضارب مدیرکل سابق بنیاد شهید کهگیلویه و بویراحمد صادر شد
  • جابجایی شطرنجی مدیران/یک مدیرکل دیگر تغییر کرد
  • » اشتراک گزاری خبر



    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام