مشروح اخبار


» حضور 18 تیم باشگاه نفت و گاز گچساران در عرصه ی لیگ های کشور



مديرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران با بیان اینکه 18 تیم این باشگاه در رده های مختلف سنی در 2 بخش آقایان و بانوان در عرصه لیگ های کشور حضور دارند،گفت: گچساران از قطب های اصلی ورزش کهگیلویه و بویراحمد است. 


حضور 18 تیم باشگاه نفت و گاز گچساران در عرصه ی لیگ های کشور

مديرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران با بیان اینکه 18 تیم این باشگاه در رده های مختلف سنی در 2 بخش آقایان و بانوان در عرصه لیگ های کشور حضور دارند،گفت: گچساران از قطب های اصلی ورزش کهگیلویه و بویراحمد است. 

فرهاد جعفری عصر روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هم اكنون  18 تيم شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران در رده هاي مختلف ليگ برتر ، ليگ دسته اول، ليگ دسته دوم و در سطح استان فعاليت دارند و همين امر باعث اشتغال بیش از 600 نفر به طور مستقيم و غير مستقيم در شهرستان گچساران شده است كه اين امر علاوه بر اين ميزان اشتغالزايي، با توجه به شرايط سخت آب و هوايي بار فرهنگي و معنوي را نيز در پي دارد.

وی اظهار کرد:93 درصد بازيكنان تيمهای قهرمانی باشگاه نفت و گاز گچساران را افراد بومي تشكيل مي دهد.

جعفری افزود:استفاده از كاركنان و بازيكنان بومي ، از مهمترين عوامل موفقيت تيمهاي ورزشي شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران در رقابتهاي قهرماني كشور محسوب مي شود.

مديرعامل باشگاه نفت و گاز گچساران خاطر نشان کرد:  در كنار امر توليد، ايجاد بستري مناسب و  با نشاط براي كاركنان ازامور مهمي است كه متوليان و دست اندركاران امور ورزش شركت بهره برداری نفت و گاز با در اختيار قرار دادن امكانات ورزشي و برگزاري مسابقات ورزشي شرايط مساعدي را براي كاركنان و خانواده هاي آنان در زمينه ورزش همگاني و قهرماني فراهم آورده اند.

جعفری يادآور شد: در مجموع در نیم فصل اول 97-96 عملكرد تيمهاي ورزشي باشگاه نفت و گاز گچساران مطلوب بوده و روند رو به رشدي نسبت به سالهای گذشته داشته اند.

این مسئول در پایان گریزی به وضعیت برخی از تيمهاي ورزشي باشگاه نفت و گاز گچساران حاضر در لیگ های مختلف داشت:

*صدرنشینی تیم هندبال مردان نفت و گاز گچساران در لیگ برتر تا پایان هفته نهم لیگ برتر امسال

*قرارگیری تيم فوتبال نفت و گاز گچساران هم اکنون با ۲۲ امتیاز در رده دوم جدول گروه دو لیگ دسته دو

*چهار پیروزی متوالی تیم بسکتبال نفت و گاز گچساران در لیگ دسته دو کشور مقابل تیمهای هیات بسکتبال فسا،شهرداری بندرعباس،E۲جهرم و طلای سبز رفسنجان

* مقام قهرمانی والیبال نشسته نفت و گاز گچساران در رقابتهای لیگ دسته اول باشگاه های کشور

گفتنی است تیم های هندبال مردان بزرگسالان،نوجوانان و جوانان،هندبال بانوان،فوتبال نونهالان،نوجوانان، امید،جوانان و بزرگسالان، بسکتبال، والیبال نشسته،واترپلوی بزرگسالان و جوانان،تنیس روی میز بزرگسالان،جوانان و نوجوانان،هاکی،وزنه برداری 18 تيم باشگاه نفت و گاز گچساران می باشند که در عرصه ی لیگ های کشور حضور دارند.

 



تاریخ انتشار : 25 آذر 1396 22:52



» اخبار مرتبط:

  • لیگ دسته دو بسکتبال:نفت و گاز گچساران سومین پیروزی متوالی را کسب کرد
  • مسئول ورزش قهرمانی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران: استعدادیابی لازمه پی ...
  • تشکیل کمپین «حمایت تا صعود» تیم‌های هندبال و فوتبال نفت و گاز گچساران
  • فوتبال نفت و گاز گچساران در یك قدمی لیگ دسته یك آماده كسب پیروزی دیگر
  • صعود تیم هندبال نفت و گاز گچساران به لیگ برتر کشور
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler