مشروح اخبار


» واکنش دو مقام ارشد سپاه به تجمعات اخیر



سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: منکر برخی نارسایی ها و مشکلات کوچک در کشور نیستیم اما تیزهوشی و ولایتمداری فرزندان ملت باعث فائق آمدن بر مشکلات اقتصادی از جمله گرانی و تورم خواهد شد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: منکر برخی نارسایی ها و مشکلات کوچک در کشور نیستیم اما تیزهوشی و ولایتمداری فرزندان ملت باعث فائق آمدن بر مشکلات اقتصادی از جمله گرانی و تورم خواهد شد.
سردار رمضان شریف روز شنبه در اجتماع بزرگ گرامیداشت حماسه 9 دی در بیرجند گفت: ملت ایران از 40 سال گذشته تاکنون در مقابل مواضع بزرگی ایستاده و مشکلات عدیده ای را حل کرده به طوری که می توانیم با افتخار اعلام کنیم که دشمن در مقابل مردم همیشه در صحنه ما رنگ باخته است.

وی ادامه داد: فرهنگ دینی بر پایه قرآن کریم و سیره ائمه اطهار (ع)، رهبری و مردم سه مولفه اصلی قدرت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و هماهنگی اینها باعث شده که محوریت انقلاب در بسیاری از کشورهای جهان نقش تعیین کننده ای داشته باشد.
 
وی گفت: فرهنگ دینی ما غیرقابل انکار است و از طرفی وجود رهبری فرزانه و شجاع باعث شده که مقابل بسیاری از دست اندازی های معاندین نظام و انقلاب سربلند باشیم در حالی که امروز بسیاری از کشورهای اسلامی همچون عراق، لیبی، لبنان و ... از فقر رهبری باهوش و مدبر ضربه خورده اند.

مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ترامپ دیوانه هم آمریکا را بر زمین خواهد زد افزود: آنها با آن همه دبدبه و کبکبه هنوز نتوانسته اند امکانات اولیه مقابله با طوفانی را که در یکی از ایالت هایشان دارند، تهیه کنند در حالی که ملت ایران برای زلزله کرمانشاه از هیچ تلاشی چشم پوشی نکردند و با موجی عظیم به دلجویی و کمک هموطنانشان پرداختند.
 
سردار شریف گفت: ار ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون ملت شریف ایران همه تهدیدهای دشمن را به فرصت تبدیل کرده اند اما دشمن دست بردار نیست و اگر غفلت کنیم توطئه ای جدید را پایه ریزی خواهد کرد.

به گفته وی فتنه 88 و مباحث مربوط به انتخابات هم از دیگر طراحی هایی بود که دشمن سال ها با ایجاد اتاق های فکر آن را پایه ریزی کرده بود.

عده‌ای در داخل با دشمن همراهی می‌کنند

همچنین ایسنا نوشت:

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران با تجلیل از حضور حماسی مردم سمنان در راهپیمایی ۹دی، به نقشه‌های شوم دشمن برای انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن به‌دنبال برهم زدن ثبات در جمهوری اسلامی است، دیروز به بهانه انتخابات، امروز به بهانه معیشت.

سردار یدالله جوانی،در جمع راهپیمایان ۹دی در سمنان، اظهار کرد: آنچه بیش از همه دشمنان نظام اسلامی و ملت بزرگ ایران را آزار می‌دهد، ثبات، آرامش و وحدت ملت ایران و همسویی جناح ها با یکدیگر است.

وی با بیان اینکه دشمن در حال طراحی فتنه‌های دیگری است افزود: امروز دشمن به این جمع‌بندی رسیده که با اغتشاش و ایجاد بدبینی نسبت به نظام و دولت در ایران جنگ داخلی راه بی‌اندازد متاسفانه عده‌ای هم در داخل با دشمن همراهی می‌کنند.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران هوشیاری ملت را امری ضروری برشمرد و گفت: دشمن در همه سال‌های گذشته به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی بوده و امروز نیز که در جبهه مقاومت با شکست روبرو شده به دنبال برهم زدن ثبات و انسجام داخلی ما است.

وی با بیان اینکه آنها می‌خواهد شرایطی بوجود بیاورند که جمهوری اسلامی ایران تن به برجام‌های مختلف دهد، افزود: از همین رو همه شبکه های ماهواره‌ای، سلطنت‌طلبان، دشمنان نظام و ...همه و همه در تکاپو هستند به بهانه‌هایی مثل معیشت، بیکاری، مشکلات اقتصادی، تاخیر در حقوق برخی کارگران و...مردم را از نظام دلسرد کرده و بهره‌برداری خود را بکنند.          



تاریخ انتشار : 9 دی 1396 18:53



» اخبار مرتبط:

  • فرماندار گچساران : سخنان رئیس جمهور آمریکا بر سر هیجانات احساسی بی مبنا است
  • هفته بسیج نماد ولایت‌پذیری و استکبارستیزی ملت ایران است
  • سپاه: دست‌ها روی ماشه و منتظر دستوریم
  • هشداریک سخنران به تکرار 9 دی در کهگیلویه وبویراحمد
  • برنامه‌های هفته بسیج کهگیلویه تشریح شد
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام