مشروح اخبار


» رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان گچساران:جلسه پرسش و پاسخ کارفرمایان و بیمه شدگان برگزار می شود



رئیس تأمین اجتماعی گچساران گفت: جلسه پرسش و پاسخ کارفرمایان و بیمه شدگان گچساران روز یک شنبه17دی ماه در محل سالن اجتماعات سازمان تامین اجتماعی شعبه شهرستان گچساران برگزار خواهد شد.


رئیس سازمان تامین اجتماعی شهرستان گچساران:جلسه پرسش و پاسخ کارفرمایان و بیمه شدگان برگزار می شود
رئیس تأمین اجتماعی گچساران گفت: جلسه پرسش و پاسخ کارفرمایان و بیمه شدگان گچساران روز یک شنبه17دی ماه در محل سالن اجتماعات سازمان تامین اجتماعی شعبه شهرستان گچساران برگزار خواهد شد.
محسن علیزاده در گفتگو با راک نیوز ، اظهار داشت : در راستای شفاف سازی و رفع مشکلات جامع هدف سازمان تامین اجتماعی جلسه پرسش و پاسخی برای بیمه شدگان و کارفرمایان محترم با حضور مدیرکل و کارشناسان ارشد استان روز یکشنبه17دی ماه ساعت ۹صبح در محل سالن اجتماعات سازمان تامین اجتماعی شعبه شهرستان گچساران برگزار خواهد شد .
علیزاده به اهمیت و جایگاه بیمه تامین اجتماعی در سطح جامعه پرداخت و تامین اجتماعی را خدمت و پشتوانه ای برای آینده مردم دانست.
وی اظهار داشت:سازمان تامین اجتماعی گسترده ترین نهاد در عرصه بیمه های اجتماعی است که زیر نظر وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی و با استقلال مالی اداره می شود.
علیزاده بر ترویج فرهنگ بیمه ای در سطح جامعه تاکید و خواستار توجه بیشتر مردم بر اهمیت بیمه  و برخورداری از مزایا بیمه تامین اجتماعی در طول دوران زندگی به ویژه دوره کهنسالی شد.
وی برخورداری از خدمات بیمه تامین اجتماعی برای هر فرد یک نوع عزت و ارزش یاد کرد که در دوران پیری می تواند امنیت و آسایش  را در آینده فراهم کند.
وی بابیان این که تامین اجتماعی همواره در جهت تحقق عدالت اجتماعی و تامین رفاه و امنیت نیروهای مولد جامعه بسیار کوشاست خواستار مشارکت جامعه هدف شد .
 علیزاه با بیان اینکه این نشست در راستای تعامل و همبستگی بییمه شده ، کارفرما و سازمان می باشد خاطر نشان کرد:  با حضورسبزتان خدمتگزاران خود را یاری رسانید تا با تلاش و برنامه ریزی بیشتر بتوانیم بر مشکلات جامعه هدف فائق آئیم .
رئیس تامین اجتماعی شهرستان گچساران در ادامه شمار بیمه‌شدگان اصلی شهرستان گچساران را بیش از ۲۱ هزار و ۸۲ نفر اعلام کرد و ادامه داد: با احتساب افراد تحت تکفل، این تعداد به بیش از ۷۰ هزار نفر می‌رسد.
علیزاده تعداد نفرات مستمری ‌بگیر این سازمان در شهرستان را چهار هزار و ۶۳۱ نفر اعلام کرد.
وی ادامه داد: اداره تأمین اجتماعی گچساران از ابتدای امسال تاکنون 470 میلیارد ریال برای تامین درمان و مستمری در این شهرستان هزینه کرده است.
رئیس تامین اجتماعی شهرستان گچساران افزود: ۲ هزار و ۷۰۰ کارگر ساختمانی در این شهرستان زیر پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند. 
علیزاده بیان داشت: ۸۷ هزار و ۴۹۱ نفر در این شهرستان دارای دفترچه درمانی هستند و از خدمات آن استفاده می‌کنند.
علیزاده افزود: برنامه‌های سازمان تأمین اجتماعی در زمینه گسترش چتر حمایتی به منظور بالا بردن سطح امنیت زندگی افراد جامعه قابل قبول و ارزشمند است.
گفتنی است سازمان تأمین اجتماعی به عنوان نهادی چند وجهی با طیف وسیعی از مخاطبان روبه روست و طبق قانون تأمین اجتماعی مصوب سال ۱۳۵۴ مکلف به ارائه خدمات متنوعی به حدود۳۵ میلیون نفر از جامعه زیرپوشش خود می باشد. این گستردگی فعالیت و تنوع پوشش جمعیتی، الزامات توسعه فعالیتهای ارتباطی و اطلاع رسانی را بیش از پیش مشخص می سازد.



تاریخ انتشار : 13 دی 1396 20:24



» اخبار مرتبط:

  • بیش از 70 درصد خدمات اداره تامین اجتماعی گچساران به ‌صورت غیر حضوری ارایه م ...
  • کارگزاری رسمی تامین اجتماعی در کهگیلویه ایجاد می شود
  • ماهانه 250 میلیارد ریال برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد ه ...
  • 2هزار و 600کارگر ساختمانی زیر پوشش بیمه تامین اجتماعی گچساران هستند
  • رئیس سازمان تامین اجتماعی گچساران:مطالبات تامین اجتماعی را افزون بر 160میل ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler