مشروح اخبار


» خروش مردم قلعه رئیسی ضد آشوب گران و فتنه +تصاویر



مراسم راهپیمایی مردمی علیه هنجارشکنان، اغتشاش گران و بی‌حرمتی‌ها با حضور اقشار مختلف مردم شهر قلعه رئیسی بعد از نماز جمعه برگزار شد.

مراسم راهپیمایی مردمی علیه هنجارشکنان، اغتشاش گران و بی‌حرمتی‌ها با حضور اقشار مختلف مردم شهر قلعه رئیسی بعد از نماز جمعه برگزار شد.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با شعارهای مرگ بر فتنه‌گر، مرگ بر آشوب‌گر، مرگ بر مفسد اقتصادی، مرگ بر آمریکا، مرگ بر آل سعود دین خود را به نظام جمهوری اسلامی ادا کردند.

این راهپیمایی از جلوی مصلای شهر قلعه رئیسی آغاز و تا گلزار شهدای این شهر ادامه داشت.

حجت الاسلام صلواتی در گلزار شهدای این شهر با بیان اینکه امنیت و آرامش امروز نظام و انقلاب به برکت خون شهدا است تصریح کرد: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا و جانفشانی و از خود گذشتگی رزمندگان هشت‌سال دفاع مقدس است که با اهدای جان خود عزت، اقتدار، امنیت و سربلندی را به ایران اسلامی ارزانی داشتند.

امام جمعه قلعه رئیسی بیان کرد: ما باید ادامه‌دهنده راه شهدا باشیم و راه آنان را ادامه دهیم و به وصیت‌های شهدا نگاه و به آن عمل کنیم، همچنین شهدا به ‏ویژه شهدای گمنام نماد افتخار، سر بلندی و پایداری جمهوری اسلامی ایران هستند.

وی با تقدیر از حضور مردم در راهپیمایی ضد آشوب گران افزود: امروز ملت ایران قدرت و غیرت خود را برای دفاع از اسلام و مقابله با اغتشاش‌گران به نمایش گذاشتند و باید همیشه قدردان این چنین مردمی بود و مسوولان باید توجه کنند جواب این حضور مردم را با عملکرد خود به نمایش بگذارند.



تاریخ انتشار : 16 دی 1396 22:31



» اخبار مرتبط:

  • خروش مردم قلعه رئیسی ضد آشوب گران و فتنه +تصاویر
  • راهپیمایی روز جهانی قدس در قلعه رئیسی برگزار شد+تصاویر
  • یادواره شهدای گمنام شهر قلعه رئیسی برگزار شد+تصاویر
  • مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمدخبرداد:قل ...
  • حضور مردم شهر قلعه رئیسی در راهپیمایی 22بهمن نماد در صحنه بودن آنهاست برای ...
  • » اشتراک گزاری خبر