مشروح اخبار


» فرمانده سپاه تهران:دنبال امنیتی کردن تهران نیستیم



فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به برخی ادعاهای کذب مبنی بر تلاش سپاه برای امنیتی کردن تهران، اظهار داشت: امنیتی کردن پایتخت مدنظر هیچ کس نیست و اصلا نیازی به امنیتی کردن تهران وجود ندارد.

یزدی با تأکید بر قانون مداری بسیجیان تصریح کرد: برخی تصور می‌‌کنند که کار بسیج از دستگاه قضایی و انتظامی جداست در حالیکه


فرمانده سپاه تهران بزرگ تاکید کرد: همه هماهنگی‌های لازم با نیروی انتظامی و قوه قضاییه برای طرح گشت‌های محله محور بسیج صورت گرفته است و این طرح بزودی در تهران آغاز می‌شود.

به گزارش راک نیوز به نقل از ایلنا؛ سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ، به طرح گشت‌های محله محور بسیج اشاره کرد و گفت: هدف این طرح، تأمین امنیت شهر و شهروندان است البته نیروی انتظامی با قوت در تأمین امنیت کوشا است و کار خود را انجام می‌دهد اما برقراری امنیت کامل در تهران نیازمند همکاری همه دستگاه‌هاست.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دنبال این است که با راه اندازی این نوع گشت‌ها بتواند بخشی از امنیتی که در پایتخت لازم است را تأمین کند.

فرمانده سپاه تهران بزرگ با اشاره به برخی ادعاهای کذب مبنی بر تلاش سپاه برای امنیتی کردن تهران، اظهار داشت: امنیتی کردن پایتخت مدنظر هیچ کس نیست و اصلا نیازی به امنیتی کردن تهران وجود ندارد.

یزدی با تأکید بر قانون مداری بسیجیان تصریح کرد: برخی تصور می‌‌کنند که کار بسیج از دستگاه قضایی و انتظامی جداست در حالیکه همه هماهنگی های لازم با نیروی انتظامی و قوه قضاییه صورت گرفته و بر همان اساس و در چارچوبی مشخص گشت‌‌های محله محور در محلات فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه بسیج در امر خدمت‌رسانی به مردم موفق بوده است، خاطرنشان کرد: کارهایی در راستای تأمین امنیت مردم، فقر زدایی، مبارزه با اعتیاد و مبارزه با معضلات اجتماعی نیازمند حرکتی جهادی است و بسیجیان نیز جهادگرانه در این راستا قدم بر می دارند.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله(ص) در پایان ابراز داشت: گشت‌‌‌های محله‌محور بسیج به زودی در تهران آغاز بکار می‌‌کنند و در حال حاضر ایست و بازرسی‌‌های بسیج هم تقریبا به صفر رسیده است و فقط در مواقع حساس برپا می‌شوند و ان‌شاالله مردم از این پس امنیت ایجاد شده از سوی بسیج را به شیوه دیگری احساس می‌کنند.

 



تاریخ انتشار : 17 دی 1396 00:46



» اخبار مرتبط:

  • همزمان با هفته بسیج:افتتاح 30 طرح محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی در کهگیلوی ...
  • برنامه های هفته بسیج با شعار«بسیج مظهر مردم‌سالاری دینی» اعلام شد
  • نشست خبری فرمانده سپاه شهرستان کهگیلویه با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بسیج
  • واکنش فرمانده سپاه بهبهان به پیامک منتشر شده؛دستگیری چند داعشی در بهبهان
  • تمام کارکنان ادارات گچساران بسیجی هستند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام