مشروح اخبار


» صدا وسیما به دنبال جدا کردن دولت و حاکمیت است/ تزریق یاس و ناامیدی نتیجه‌ای جز عصبانیت ندارد /ادامه فیلتر تلگرام به صلاح نیست




رئیس اتاق بازرگانی تهران گفت: دولت بدنه‌ای از حاکمیت است اما رسانه ملی دولت را جدا محاسبه می‌کند در حالیکه مردم همه اتفاقات را نتیجه عملکرد کل حاکمیت می‌دانند ما نمی‌گوییم هیچ مشکلی در اشتغال و تجارت وجود ندارد اما اگر فقط آن‌ها را بیان کنیم نوعی سیاه نمایی است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی راک نیوز به نقل از  ایلنا، مسعود خوانساری در نشست خبری با انتقاد از تزریق یاس و نا‌امیدی در جامعه گفت: متاسفانه نتیجه این وضعیت چیزی جز افزایش تنش و عصبانیت در جامعه نیست.

خوانساری ادامه داد: من بار‌ها با صدا و سیما مصاحبه کرده‌ام و از وضعیت اقتصادی کشور انتقاد کردم ضمن آنکه در جای خود از دولت بابت حرکت‌های مثبت تشکر و قدردانی کرده‌ام اما متاسفانه در هنگام پخش فقط آن قسمت که انتقاد بوده پخش می‌شود.

وی تصریح کرد: دولت بدنه‌ای از حاکمیت است اما رسانه ملی دولت را جدا محاسبه می‌کند در حالیکه مردم همه اتفاقات را نتیجه عملکرد کل حاکمیت می‌دانند ما نمی‌گوییم هیچ مشکلی در اشتغال و تجارت وجود ندارد اما اگر فقط آن‌ها را بیان کنیم نوعی سیاه نمایی است.

وی تصریح کرد: در خبر‌ها می‌آید که فساد وجود دارد و برخی از مسولین و فرزندان آن‌ها اعمال خلاف قانون را انجام می‌دهد سوال اینجاست اگر چنین چیزی وجود دارد چرا قوه قضاییه برخورد نمی‌کند و تکلیف ان را روشن نمی‌کند تا جلوی این فساد‌ها و از آن مهم‌تر خبر و تاثیرات آن در جامعه گرفته شود.

خوانساری با اشاره به فیلتر تلگرام و اینستاگرام گفت: اینکه به خاطر شرایط حساس دولت مجبور شد این اپلیکیشن را فیلتر کند را می‌توان درک کرد اما ادامه آن به صلاح نیست.

وی تاکید کرد: ما نباید به دنبال برخورد سفت و سخت باشیم تعطیل کردن فضای مجازی دیگر جواب نمی‌دهد بلکه باید به دنبال راهکاری باشیم که وقتی بحران به وجود آمد کسب و کارهای اینترنتی دچار مشکل نشود.

 



تاریخ انتشار : 17 دی 1396 01:03



» اخبار مرتبط:

  • فرماندار بویراحمد: تغییر نام به صلاح استان نیست/ نباید فضای آرام استان را ب ...
  • درضیافت افظاری با دانشجویان در شیراز مظرح شد:انتقاد رمضان‌زاده از ضعف رسانه ...
  • واکنش مخابرات به احتمال فیلترینگ تلگرام
  • حفظ انقلاب با تهمت وتخریب ممکن نیست
  • یک جریان سیاسی می خواهد تا قبل از انتخابات مجلس،دولت روحانی را زمین بزند
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler