مشروح اخبار


» رئیس بنیاد مستضعفان کشور: رویکرد اساسی ما کمک گرفتن از مردم برای توانمند سازی و اداره زندگی خود آنهاست



رئیس بنیاد مستضعفان کشور گفت: اصل کار و رویکرد اساسی ما توانمند سازی مردم با کمک خودشان برای اداره زندگی خود آنهاست. 

به گزارش راک نیوز:محمد سعیدی کیا با حضور احمدی استاندار، هاشمی پور نماینده شهرستان های کهگیلویه، بهمئی، لنده و چرام در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مدیران استانی و مسئولین شهرستانی در شورای اداری لنده، افزود: اساس کار و اقدامات ما بنیادی و بر مبنای مسائل اجتماعی و فرهنگی بوده هر چند در حوزه فیزیکی هم خدماتی صورت می پذیرد.

وی، بهره مندی از نیروی مردمی در راستای تامین نیازها و رفع مشکلات آنها را از برنامه های اصولی این بنیاد برشمرد و خطاب به مسئولین گفت: تا ما به مردم میدان ندهیم و عرصه را برای فعالیت و کار مهیاء نسازیم و به آنها اعتماد نکنیم، قطعا هیچ کاری به پیش نمی بریم.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور تصریح کرد: بدون شک ما بدون همکاری مسئولین محلی توانائی انجام بسیاری از خدمات را نداریم و در این راستا نیازمند همکاری فکری و معنوی مسئولان استانی و بومی هستیم.

سعیدی کیا با تاکید براینکه، ما باید تلاش کنیم زمینه معیشت مردم را فراهم و فرصت برابر برای اشتغال پایدار را مهیاء سازیم، افزود: ماموریت ما انتخاب نقطه ای محروم از کشور و تلاش برای رفع محرومیت و عمران و آبادانی آن است.

وی تصریح کرد: شهرستان لنده را به عنوان دومین منطقه از کشور برای اجرای طرح پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب کردیم تا بتوانیم ماموریت ذاتی این بنیاد که محرویت زدائی است را در آن به اجرا در آوریم و برای تحقق این امر مهم نیازمند یاری همه مسئولین استانی، شهرستانی و مردم این منطقه هستیم.



تاریخ انتشار : 28 دی 1396 09:41



» اخبار مرتبط:

  • لنده دومین شهرستان پایلوت محرومیت زدایی توسط بنیاد مستضعفان در کشور
  • اجرای طرح توسعه در لنده شبیه مدل توسعه‌ای قلعه گنج کرمان/تفاهم‌نامه با بنیا ...
  • رئیس بنیاد مستضعفان کشور به لنده سفر می‌کند/جزییات
  • استاندار در دیدار رئیس بنیاد مستضعفان پیگیر طرح پایلوت اقتصادی شهرستان لنده ...
  • استاندار کهگیلویه و بویراحمد:نگرش قومی و قبیله‌ای مهمترین آفت توسعه کهگیلوی ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler


    در میان پیشنهادات این روزها، کدام را قابل اعتنا می‌دانید؟

    1-سروش
    2-بله
    3-روبیکا
    4-آی گپ
    5-هیچکدام