مشروح اخبار


» معاون استاندار: سمن های کهگیلویه و بویراحمد اطلاعات خود را در فرمانداری ها ثبت کنند



معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان های مردم نهاد (سمن های) این استان اطلاعات خود را در فرمانداری های هشت گانه استان ثبت کنند زیرا عقد قرارداد همکاری دستگاه های اجرایی با آنها منوط به چنین اقدامی است.


به گزارش راک نیوز:سید محمدکاظم نظری روز چهارشنبه در نشست سازمان های مردم نهاد کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: سمن های این استان ایده ها و راهکارهای پیشنهادی خود برای کاهش انواع آسیب های اجتماعی در استان از جمله طلاق، اعتیاد و حاشیه نشینی را ارائه دهند.

وی افزود: مشارکت همه جانبه اعضای تمامی سازمان های مردم نهاد کهگیلویه و بویراحمد در اجرای این ایده ها و راهکارها و نظارت مستمر فرمانداری های هشت گانه این استان برای تحقق مطلوب آنها ضروری است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: 13 دستگاه اجرایی این استان در حوزه مقابله با آسیب های اجتماعی اعتبار دولتی دریافت می کنند و به زودی نیز نظارت لازم بر نحوه هزینه کرد این اعتبارات انجام خواهد شد.

نظری عنوان کرد: افزایش نشاط در جامعه با محوریت جوانان به پیشگیری از گسترش آسیب های اجتماعی کمک بسزایی می کند.

وی خواستار نشاط بخشی هر چه بیشتر در کهگیلویه و بویراحمد با اجرای برنامه های مختلف به ویژه در حوزه جوانان شد.

نظری ابراز داشت: اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد به حوزه جوانان توجه بیشتری داشته باشد و برای سال آینده نیز هدف گذاری های لازم در راستای افزایش نشاط بین نسل جوان این استان را انجام دهد.

هم اینک 70 سازمان مردم نهاد فعال در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که در زمینه‌های فرهنگی، ورزشی، هنری، علمی، اقتصادی، اجتماعی و سلامت فعالیت می ‌کنند.



تاریخ انتشار : 28 دی 1396 09:48



» اخبار مرتبط:

  • 380 بیمار مبتلا به تالاسمی ماژور در کهگیلویه و بویراحمد شناسایی شد
  • زنگ زنانه شدن اعتیاد در کهگیلویه و بویراحمد به صدا درآمده است
  • معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویر احمد منصوب شد
  • مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد: میزان ازدواج به ...
  • معاون سیاسی، اجتماعی استاندار کهگیلویه وبویراحمد خبر داد:کاهش 12درصدی شتاب ...
  • » اشتراک گزاری خبر

    نام:*
    ایمیل:*
    متن نظر:
    پررنگ کج خط دار خط دار در وسط | سمت چپ وسط سمت راست | قرار دادن شکلک قراردادن لینکقرار دادن لینک حفاظت شده انتخاب رنگ | پنهان کردن متن قراردادن نقل قول تبدیل نوشته ها به زبان روسی قراردادن Spoiler